الثلاثاء، 17 مارس 2009

مش طابا اتحررت

الف مبروك ياجماعه بمناسبه تحرير طابااااااااااااااااا
انا عارفه انها جت متأخره شويه عشرين سنه ...بس برده الف مبروك
المهم فى اجازه يوم الخميس فى مدرسه المدينه والجامعات بسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

هناك 13 تعليقًا:

غير معرف يقول...

قريتيييييييييي ياهاااااااااانم اهو اجازه للطلبه بس ارتاحي بقا واطلعي المكتبه براحتتتتتتك
افتن عليكي واقول انك كنتي مبسوووووووووووووطه جداااااااااا انها اجازه للطلبه بسسسسس هااااااا

FARES يقول...

ازيكم كلكم انا مكسوفة جدا منكم
وحاسة اني متاخرة جدا"
بس مش متعودة على انجازاتك دي يا لولو
كنت ادخل كل يوم ولاقي المدونة زي مهي
لكن دلوقتي في تغيير واضح جدا"
يا ترى ايه السر؟!

FARES يقول...

بعدين ايه حكاية كلاس البطيخ ده؟

FARES يقول...

انا لسه شايفة النهاردة حكاية الطبق دي
انا كان نفسي من زمان في الموضوع ده
لم فارس يخف هيجي ومعاه احلى طبق
وبعدين انت بدات بالشوكة.......!

FARES يقول...

خليكي جادعة بقى وابعت الطبق
بس اتا بقى عاوزاه مليان مش فاضي
ولا ايه يا ماما اياااااااااد؟:)))))

FARES يقول...

مانت عارفة مينفعش ادخل واطلع كدة من غير مغتت عليكي.
وبعدين اديكي تعليقات كتير وبعدين اختفي بعدها

FARES يقول...

على فكرة انا جاية بكرة
عشان اشوفك في المكتبة ولا ايه على راي مس Gigi
الاجازة للطلبة بس يعني يا خسارة مفيش..........................
ايه ياماماايااااااااد خمني ؟
بلاش احراج.
ده بس بجملت الغتاتة؟!!!!!

ميس الهام يقول...

اموت واعرف ياجيجى انتى كتبى التعليق ده امتى انا قريته وانا لسه داخله من المدرسه
تلاقيقى قعدتى كتبتيه فى النت اللى فى المدرسه
وبعدين انتى فاتك كل عمرك انك مجتيش انهرده ده احنا قعدنا نقراالسلسله الخضراء فى المكتبه وكمان كان فى اجتماااااااااع واتخذتى غيااااااب

ميس الهام يقول...

ماما فارس انتى كنتى فين من زمااان كدده تبعدي كل الفتره دى
وبعدين انتى كنتى فكره ايه ده العنكبوت اللى على المدونه اتشال من زمان
والحمد لله والشكر لله إن في حد لاحظ حكاية الطبق ده
وامرى بس عايزه فى الطبق ايه وانا عمرى مهبعتهولك ده انتى طلباتك اوامر
ماما فارس نادى معايا بصوت عالى وقولى مااااااااااااااااااااااااااماااااا أياد انتى فين
اياد غايب بقاله ثلاث ايام وهيا اختفت من المدونه خالص

غير معرف يقول...

وحشتينا ياماما فارس خاااااااااااالص
يالولو انا دايما جاهزه وسريعه في تعليقاتي
وانا فعلا فاتني نص عمري يالولو بس مش علشان مجتش علشان مشفتش زكائك اللي وصلني والابداع اللي انتي عملتيه في الاجتماع
يابنتي علشان تنجحي في شغلك ابقي ركزي ياحبيبتي قبل ماتسالي اي سؤال وبالذااااااااات للمدير
يعني مينفعش يكون المدير بيشرح حاجه وقبل مايخلص الكلام تساليه على نفس الحاجه
بصراحه انا مش عايزه اسيحلك اكتر من كده

ميس الهام يقول...

اه ياجيجى شفتى اللى حصللى والله كنت فى نصف هدومى بس هما اللى غلطانين انا كنت مركزه فى المكتبه الخضراء ولسه كنت مخلصتش القصه نادولى وقالو ان فى اجتماع

غير معرف يقول...
أزال أحد مشرفي المدونة هذا التعليق.
ميس الهام يقول...

جيجى انا نقلت التهنئة بتاعتك هناك
متتخضيش يعنى