الخميس، 11 مارس 2010

انا صحيت

عارفه ان المدونه بقت ممله اوى اوى وبقالها حوالى  شهرين نفس الشكل 
 بس ان شاء الله نصحصح و نرجع زى زمان 
ويلا نتفرج على الصور الجديده 


كركر السكر جه متأخر فبيحاول يخلص بسرعه اللى فاته اما حمبوزو فالحمد لله جه بدرى 
عبدالله ومحمد وصحابنا الجداد دانا وملك وفرح
سابق ولاحق هما وعدونى لما يسافرو فى الاجازه هيحطونى فى الشنطه  بتاعتهم ويحطو الشنطه فى شنطه العربيه 
وبعدين يحطونى فى الطياره واروح معاهم لعمان علشان يعرفونى على صحابهم اللى هناك 
بعتبار انى هوصل عايشه مش جثه 

العضو الجديد عمر جار كركر السكر فى نفس العماره وابن عمت حمبوزو بجد بجد يليق عليه اسم المانكى 
قرررررررررررررد بيطنطط فى كل حته وطبعا ده النوع المفضل عندى 
ولاول مره وحصريا صور  كتكيتنا فى الاب بس كلاس c
اما b ان شاء الله المره الجايه 
كركر السكر 
محمد حموووده خبط الحيطه والف الف سلامه على الحيطه يامحمد 
على حمبوزو 

كيمو ابن رئيس الدوله  وكوكو عررررررررريبى اخيرا ياجيجى كوكو جه ونور  المدرسه 
مؤمن باشا بيضحك لكى اهوت ياماما امانى 
عمر الجنتل مان على فكره بجد اخته جنى  بتحسسنى انى مش فميل خالص رقيقه جدا جدا جدا بسم الله ماشاء الله 
هنا وسيف باشا  ابن المييييييييييييس تعظيم سلام علشان خاطر داليااااااا الميس 
ههههههههه اياد اهوت ياماما مع فارس 
صوره جماعيه 
كيمو وفارس 
الانسه ريم وان شاء الله صور ياسمين قريب ياماما 
باسل وعبد الرحمن وعمر ومصطفى بيشخبط شخابيط مسك الالوان وبوظ الحيط 
قسم الفميل فرح ولينا ورؤى وفاطمه 

هناك 17 تعليقًا:

gigi يقول...

كوكووووووووووووووووووووووووووو مش مصدقه نفسي اخيرا حسيت انه في المدرسة شفتي يالولو عسل ازااااي بس الباشا عايز يحلق ولا يعني فرحان علشان عنده شعر حلو كده ماشاء الله

gigi يقول...

بصي ياانسة لولو انتي بقولك ايه فورااااااااااا من بكره ان شاء الله تروحي الكلاس بتاع كوكو وتغيري مكاااااااااااااااانه وتخليه يقعد جنب ولد ياماما مش تقعدوه حنب البنات انا بقولك اهو انا عايزه ابقا قاعده مطمنه عليه ومرتاحه نفسيا وحاسه انه في ايد امينه ولو لازم يعني حد يقعد جنب فرح خللي سيف هو اللي يقعد انتي عارفه سيف مش بيعترض على حاجه (علشان ابن الميس يعني) واخده بالك ياداليا
انا هاجي في زيارة مفاجاه ياهتلر وانتي عارفه اني بجيلكم المدرسه فجأه وهشوف كوكو اتغير مكانه ولا لاه انا بقولك اهو

ميس الهام يقول...

ايه ياجيجى امسكى نفسك شويه الغيره باينه عليكى خالص
استعوضى ربنا ياجيجى فى كوكو ده مبيقعدش غير جنب الفميل
وبعدين بطلى كلام وخليها افعال وتعالى المدرسه بقا

كريم رشدي يقول...

شكرا شكرا شكرا جزيلا ......اسعدتينا اسعدك الله.

ميس الهام يقول...

لله يسعدك انتى ياماما انتى وكركر السكر
ويااااااااااارب يطول فى عمرى ويفضل فاكرنى واشوفه عررررريس قد الدنيا

gigi يقول...

الهام انقلي كوكو
ده رسالة تحذيرية من الدرجة الاولى

غير معرف يقول...

على عثمان:
فاكرانا ولانسيتينا على متابع صور اصحابه القدام وبيسلم عليهم كلهم وعلى مس لولو ومس امل كتيرررررر

ميس الهام يقول...

والله ياعلوله لسه كنا جيبين فى سيرتك انتى وعمر وعطول فى بالى
عاملين ايه فى الغربه
عااااااااااارف ياعلى لو صاحبت حد تانى مش عارفه هعمل فيك ايه
سلمليى كتير على عمو الحج وايه اخبار دودى اللى وقع من البلكونه واخبار الداده ايه فى الجواز
يااااااااه ياعلى والله كانت ايام جميله اوىىىىىى

زهرة الإسلام يقول...

السلام عليكم
أنا سعيدة جدا بزيارة مدونتك يا مس إلهام ، وبجد عجبني أوي اهتمامك بالأطفال وحبك ليهم ، على فكرة أن كمان مدرسة في مدرسة خاصة بس مش لغات ، والأطفال اللي أنا بعطيهم كبار شوية ،يعني سنة رابعة وخامسة وكمان رائدة فصل إعدادي ،
أتمنى التواصل دائما وأتشرف بصدقاتك

ميس الهام يقول...

انا اللى فرحانه بزيارتك يازهره الاسلام
نورتينى والله فى مدونتى وفرحتينى برايك وطلعنا زملاء المهنه اهوت
وربنا يصبرنا على بعض ممهات اولياء الامور عملو فيا حجاااات كتير وانا صبررررررررررره

Unknown يقول...

مرسييييييييييييي كتير يا مس الهام على كتابه فرح و على فكره انا ماما فرح

ميس الهام يقول...

ايه النور ده ياماما فرح
ايون كده صحابنا الجداد نورولنا المدونه

ماما ريم و ياسمين يقول...

واللة احلى صور واحلى لولو فى الدنيا كلها ربنا يخليكى لنا مش عارفة من غيرك كان ممكن نعمل اية فى المدرسة واللة اللى جواى كتتييييييير ومش لاقية الكلام اللى يعبر عنة (انا كتبت كلام حلو كتير اهوة يا ريت تعملى بقى اللى اتفقنا علية)و اسلام عليكم و رحمة اللة وبركاتة

غير معرف يقول...

ازيك يالولو وحشتيني قوي قوي وشكرا علي اهتمامك بمؤمن ربنا يكرمك ويجعله في ميزان حسناتك ان شاء الله الصور جميلة جدا تسلم ايديكي

ميس الهام يقول...

ماما ريم تصورى انا صدقت كلامك وكنت هعيط من التأثر ماااااااااااشى
هعمل اللى اتفقنا عليه وامرى الا الله

ميس الهام يقول...

يارب يا ماما مؤمن يارب ومتخفيش والله مؤمن فى عنيا

ماما ريم و ياسمين يقول...

لاءة انا مش عايزاكى تعيطى انا عايزك مبسوطة بس علشان الصور تطلع حلوة و لو سمحتى تصورى ريم صورة تانية حلوة ولا هقلب وانت عارفة خلينى فى صفك على طول