الأربعاء، 28 أكتوبر 2009

وحشتونى اوى اوى

ازيكم كلكم وحشتونى والله ويارب تكونو كويسين وكتكيتنا مبسوطين
وهما لبسين اللون الاحمر اللى بمووووت فيه زى منتو عارفين وانا الحمد لله رحت يومين قضتهم مع كتكيتنا بس المشكله ان ليا مواعيد معينه ادخل فيها يعنى مش زى زمان بس كووووويس ارضى بقليلى
وانا صورت شويه من كتكيتنا بأعجوبه لان معدش سهل زى زمان كل شويه موجودين فى كلاس مختلف فلسه هكمل بقيت الصور ان شاء الله
ومتزهقوش منى لانى كل شويه اقول قريبا قريبا بس ان شاء الله قريبااااااااااا هنزل الصور
بس انا انهرده نشرت صور لحضانه اسمها دار لقمان هيا بتاعت ميس هند اللى معانا فى المدرسه فاكرينها هيا وميس جيجى بتوع الماليه ايوووووون اللى كانت بتدينى المعلوم كل اول شهر
انا رحت شوفت الحضانه والصراحه عجبتنى قوى وقولت انشر صورها علشان أخوات كتكيتنا اللى لسه مدخلوش المدرسه او لكتكيتنا فى الاجازه هيا من سن سنه ل6 سنين

صور الكلاس

توم بيتعلم ازاى يربط الشوز بتاعه زى اللى فى اللوحه



كلاس الأزرقين


كلاس الأحمرين


وكمبيوتر علشان يتفرجو على الكرتون وفيديوهات طيور الجنه


القوضه دى بقا علشان البيبى الصغنن علشان ينام فيها براحتو




دقدق وبندق متعلقين


ولو حد عايز يستخبا يدخل هنا

و احلى جاجه عجبتنىىىىىىىى حمام الكور
عمو الدولفين لسه واخد الشور بتاعه وقاعد على البلاج

قوضه الالعاب



وبحيره سمك علشان كتكيتنا يجيبو الغذاء لماما وهما مروحيين



هيركب فيها ان شاء الله الطفل المشاغب يفضل بقا يتمرجح براحتو فوووق

وكوره السله علشان مباريات كاس العالم
دار لقمان فى20 شارع يوسف الصديق مع عثمان بن عفان
وكمان اللى عايز يستفسر على حاجه نمره التليفون بتاعت الحضانه 0128305165

هناك 13 تعليقًا:

gigi يقول...

طبعا يالولو انا كنت اول المدعوين وهقول رايي بصراحه ماشاء الله ماشاء الله انا عجباني الحضانه جدااااااااااااااااااااااااا ولو طولت اعمل نفسي صغيره هعمل علشان اروح هناك ده كفايه حوض السمك يابنتي
اولا : النضافه عمري ماشفتها في حضانه هنا في طنطا بصراحه
ثانيا: المكان صحي جدا وواسع
ثالثا:اهتمامهم بادق التفاصيل اللي حتى ماتخطرش على بال اولياء الامور نفسهم
رابعا: اهتمامهم بالوعي الديني اللي ناويين يعملوه وطبعا الجواب يبان من عنوانه
فعلشان كده انا حاسه ان الحضانه دي باذن الله هيبقالها اسم كبير اوي ان شاء الله

ميس الهام يقول...

لا سيبك من ده كله احلى حاجه بوكيه الورد اللى كان على الباب كنت فاكره انك كتبه اسمى عليه جنب اسمك قلت ايه كررررم اخلاقك ده
اتارى مامتك اسمى على اسمها

ميس الهام يقول...

جيجى لو سمحت بلللللللللللللللللللللليز ابعتى بقا الصور اللى عندك خلينى اكملها على الصور اللى عندى علشان ننشر صور كتكيتنا وهما فى كيجى 1

استحملى وابعتيهم على الاميل

غير معرف يقول...

وحشتيننننننننننننننننننننننننننننني.... كركر السكر

ميس الهام يقول...

مش عارفه احسب كام مره فى اليوم ياكركر بفكر فيك وفى صحابك
وحشتونى اوى ياكتكيتى

FARES يقول...

احم احم............
اخيرا فارس رجع
بصراحة من طول فترة البعد حاسة اني نسيت الكلام

FARES يقول...

بس انا بصراحة مكنش لي نفس ادخل على المدونة لم عرفت ان
لولو مشيت
والصدمة التالية:GIGI

FARES يقول...

مش عارفة يا لولو
احرق المفاجاة ولا ايه
ولا هترجعي في كلامك

FARES يقول...

وبالرغم من مشيانك يا GIGI
مش عاوزينك تختفي من المدونة
كانك في المدرسة بالضبط
الناس الجميلة دي مبتتكررش كتير

ميس الهام يقول...

فاااااااااااااااارس اخيرا نورت المدونه
وحشنى خطك ياماما نانسى
ان شاء الله هنكمل مع بعض علطووووووووووووووول وانتى فاهمه بقا
ماما اوعى تنسى الاشكال اللى قلتلك عليها

ميس الهام يقول...

جيجى مش بمزاجها تسيب المدونه
بحكم منصبى الجديد هكلفها بزياره المدونه تلات مرات يوميا

gigi يقول...

ربنا يخليكي يااااااااااااااااااارب ياماما نانسي وحشتيني جداااااا وفارس وحشني اووووووي وعموما طبعا انا مقدرش اسيب المدونه انتي عارفه يعني مقدرش اسيب الحزب بتاعي واصدقائي المفضلين وهتلاقيني قارفاكم علطول ومزهقاكم بكلامي

ميس الهام يقول...

جيجى زوغى مره بقا من الشغل بتاعك وتعالى مدرستك واللى ملهوش خير فى الشغل القديم ملهوش فى الجديد

بجد وحشتينى والصراحه الكرسى بتاعك مش مريح يمكن لسه مش متعوده
بس بحس بانتماء اكتر للدور اللى تحت