الثلاثاء، 3 نوفمبر 2009

عدنا



انا رجعت المدرسه تااااااااااااااااااااانى

بس حصل تغيير فى المهن بقيت فى الشئون الماليه فى الاداره

هناك 9 تعليقات:

FARES يقول...

حمد الله على السلامة يا جميل
نورت المدرسة بس يا ريت نشوفك تحت
وتنزلي من البرج العالي

FARES يقول...

كفاية ان gigi مشيت
وضلمت المدرسة
بس هتنها منورة المدونة
والا تاخد مخالفة

gigi يقول...

ده ايه الدنيا العجيبة دي ياعيني عليكي يامالية بعد ماكان ليها شنه ورنه وهيبه في المدرسة هتتددددددمر دلوقتي
انا مش عارفه يالولو والله اوصيكي بايه ولا اقولك ايه انا عارفه طبعا ان الماليه وهند معاكي ضايعين ضايعين يعني مافيهاش هزار
وهيبقا في عجز وتحقيق وحاجات مكناش بنسمع عنها طبعا انتي عارفه الاسم اللي نفسي اقولهولك ددلللللللوقتي
عموما ربنا يكون في عونك ياهند ياصديقة عمري ويصبرك على مابلاكي
وانتي ياست الهام هانم انتي حافظي على هيبة المالية ياماما بلاش كل شويه نناديكي من الحوش والملاهي انا بقولك اهو

gigi يقول...

ربنا يخليكي ياماما فارس بس والله انا كل اللي صادمني ان الهام تبقى في المالية مش فاهمه ازاي انا هحضر اول مجلس اباء واناقش الموضوع ده لاني مش مطمنه على اي حاجه في المدرسه
وطبعا متقلقيش ياماما نانسي احنا على عهدنا القديم ومبادئ الحزب اللي هتقوى دلوقتي بعد ماالست الهام هانم قال ايه طلعت المالية
زغروته يالولو علشان الترقيه لولولوولولولولولووللوليليليليلليي

eyaaaaaaaaaaaad يقول...

انت عادى كده يا جىجى؟؟؟؟؟؟؟
على فكره الهام عملت خطه محكمه للاستيلاء على منصبك.
وانت شربتى المقلب.
واكيد المصاريف هتزيد الفين تلاته الترم التانى.

gigi يقول...

تصدقي ياماما اياد انتي نبهتيني لحاجه مهمه جدا
البت لولو دي هي اللي شجعتني اني امشي وكانت مقوياني ومشيت هي قبلي بكام يوم وبعد كده اول مانا فكيييييييييت رجعت هي بجبروتها تاني ااااااااخ ياسوسه يالولو ياحقنه مش تقولي يابنتي انك طمعانه في المنصب وانا اللي كنت هبله وعلى نياتي بس كان مفروض افتكر ان قدامي هتلر
معلش فعلا الواحد بيتعلم (لعله خير )انا دلوقتي بس فهمت انتي كنتي بتقولي لعله خير ليه

ميس الهام يقول...

نتيجه لمنصبى الحساس الحاااااااااااااالى
مش هرد على الاضغان والاشاعات اللى مليه المدونه دى


ماما اياد وماما فارس بدل ما تشجعو جيجى قولو لها مين سبب العطله فى صور كتكيتم بقالى سنه عايزه الصور اللى معاها قلت لها ابعتيها اميل قالت النت بطىء
بعت لها الفلاشه نامت عليها
فياريت ياريت تعبرنا وتبعتها ولا ياجيجى شغلتك الجديده ملت عليكى حياتك ونسيتى اعضاء الحزب

FARES يقول...

طبعا على عهدنا يا GIGI

بس لولو والله طيبة

اسكتي يا GIGI الواحد كان عايش في

اكتاب لم لولو مشيت اي نعم مكنتش مع

العيال بس برده حسها في المدرسة

FARES يقول...

وبعدين كدة يا ماما اياااااااااااااد

كدة تدخلي من غير متمسي