الأربعاء، 11 نوفمبر 2009

كتكيتنا بقو ديوك

كتكيتنا بقو ديوك.....فى كل حاجه 
لون اللبس  ....والشخصيه  حسه انهم اتغيرو كتيرررررر فعلا بقو رجاله  
لما كنت انا وامولكا بنعلق زينه البيبى كلاس قلنا عمرنا مهنشيل لوحه الشرف بتاعت كتكيتنا ابدا  وعلقناها فى نصف الكلاس 
رغم ان لوحه الشرف الجديده قالو ان شكلها احلى بس والله فى نظرى انا وامولكا مفيش احلى من كتكيتنا 
كتكيتنا لما بقو ديوك اتوزعو على ثلاث فصول كلاس فيه على عثمان (لوله اللى غايب بقاله كتير )مبتجيش ليه ياعلى ؟؟؟؟
وكلاس فيه  

الانتيم على حمبوزو وكركر السكر اللى لما الميس تقعدهم بعيد عن بعض كل واحد فيهم بيلوى بووزو 
وده الكلاس بتاعهم 
ومعاهم محمد حموده وعبد الله ومحمد التوائم وكمان معاهم محمود ويوسف من كلاس البنانا 
فى اول السنه لما كنت انا وامولكا فى البيبى كلاس نلاقى فجاه الباب انفتح علينا وحد من الاحمرررين داخل ويقول انا عايز اللبس اصفرyellow واقعد معاكو والله بنكون طايرين من الفرحه ونقول ياريت كانت نتيجه السنه اللى فاتت لم ينجح احد ونرجع تانى مع بعض 
كركر السكر فى كلاس الاصفرين وميس امولكا كانت خلاص هتعيط 
وحشتينى اوى يا امولكا والمدرسه ملهاش اى طعم من غيرك 

اتنين من ريحه كتكيتنا 
ياسمين  انا بحبها اوى اخت ريم بس الصراحه يعنى بحب ريم اكترشويه صغننين 


وعمر ابن عمته حمبوزو وساكن مع كركر السكر فى نفس العماره لما نعوزو يسمع الكلام 
نقول له هتروح عند كركر وعلى ,,بيفرح اوى وانا بحبه اوى اوى 
والكلاس الثالث بقا فيه كل باقى البيبى كلاس الابيل والبنانا 

سيف السنه دى حاسه انه بقا واحد تانى شخصيته كبرت جدا ماشاء الله لو تفتكرو السنه اللى فاتت كنت بقول انه بيكلمنى اكنى واحده صغيره السنه دى بقا محسسنى انى عجوزه وبخرف ومش فاهمه اى حاجه 
وحبيب قلبى اياااد باشا وبيسووووو 
ديمه ومؤمن (مؤمن ده والله تامر فيه العشره جدا كل ما ادخل الكلاس بتاعهم يجرى من مكانه  ويحضنى حضن زى السكر 
احمد ومحمد امين ومحمد خالد وسيف 
قسم البنااات ريم ولينا مهو طبعا لازم فصل القوات عن بعضها لان خلاص ديوكنا بقو فى سن حرج 
مصطفى الصغنن وعبد الرحمن بقو اهدى اتنين فى الكلاس 
الجنتل مان عمر ويوسف (ميس  بابا او ميس فرخه حسب مزاجه بيناديلى بأى  اسم فيهم )مع ميس منى وعلى فكره ميس منى علطول بتبعت معايا  السلام 
الاميره النائمه لارا 
فارس باشااااااااا وكيمو الحمد لله الحمد لله غير بصته لياااااااااااا 
طبعا طبعا زمنكم دلوقتى بتقولو صمنا صمنا وفطرنا على كام صوره تتعد على الصوابع بس والله بقا صعب ادخل لكتكيتنا فى الكلاس كتير لانهم بيذكرو ليل ونهار ولو دخلت عليهم الميسات بيدعو عليا لانهم بيقومو من مكانهم ويفتكرو اياااام اللعب وعدم  المسئوليه
وخايفه اقول لكم قريبا قريبا تانى احسن تتخنقو منى بس ان شاء الله قرررررررريبا نصورهم فى كل الحصص وفى الملاهى ونصور اللى متصورش 
 

هناك 25 تعليقًا:

امولكا يقول...

22222222222222222222

امولكا يقول...

كفايه يا لولو خلاص خلتينى عايزه اعيط كتاكتنا اللى لبسين احمر (red)وكتاكيتنا اللى لبسين اصفر(yellow) وحشونى اووووووووووووى نفسى اشوفهم واقعد معاهم تانى كانت احلى سنه فى حياتى بس احلى حاجه انك دمجتى الاصفرين مع الاحمرين (على رأى كركر) سلميلى عليهم وخلى بالك منهم

ميس الهام يقول...

222222222222222
حول
حول

ميس الهام يقول...

امولكا انا وانتى وصلنا لمرحله صعبه اوى طول النهار نمصمص فى شفايفنا ونبكى على الاطلال
وبعدين كتكيتنا بس اللى وحشوكى ماااااااااااااااااااااااشى
لما اشوفك بكره ان شاء الله

امولكا يقول...

الا انت يا لولو انت بتوحشينى وانت معايا بجد بجد (بحبك فى الله)بس مش ملاحظه ان المدونه فضيت علينا يا ترى فين ماما كتاكيتنا؟

ميس الهام يقول...

منتى مليا عليا دنيتى يا اموووووولكا وماليه المدونه كمان
اما ممهات ديوكنا فعمررررررررررررى مهسمع كلامهم تانى

غير معرف يقول...

على عثمان بيسلم على مس لولو ومس امل كثير وهو معدش بيجى لاننا نستعد للسفر للخارج سيبين البلد كلها وهاجين هتوحشونا كتير................

eyaaaaaaaaaaaad يقول...

هو فى ايه انا هجيب كمان و2 عصير.
ايه ده.
لما توحشك روحى اسالى عليها.

eyaaaaaaaaaaaad يقول...

شكرا على الصور.
بغض النظر عن المعانى الاخرى للكلام

امولكا يقول...

ليه ياماما على كده بأنا زعلانه عشان سيبت المدرسه وبحلم باليوم اللى حاجى ازورهم فيه تقومو تسيبو البلد خالص لولو وعمر حيوحشونا اوووووووووى عشان خاطرى حاولى تجيبهم يوم المدرسه اسلم عليهم وحاجلهم مخصوص بس قولى من قبلها

ميس الهام يقول...

يااااربى يعنى اول مره ياعلى تعلق فى المدونه تقول الخبرررر ده الله يسامحك
ياعلى راجع نفسك تانى وانا هديك جنيه بدل عمو الحاج

وبعدين اصلا اصلا انتم هتسافرو ازاى من غير ما اديكم التاشيره انا وامولكا لازم تيجى تسلم علينا يالوله لانك بجد هتوحشنا اوى ده انا كل يوم بخبط على الكلاس بتاعك اسأل عليك لرجه ان الميس اول ماتشفنى تقول لى مجاش من غير متكلم

ميس الهام يقول...

ماما اياد ازيك ياحبببببتى منوره الدنيا ربنا يخلينى ليكى ومتتحرمش منى ابدا

gigi يقول...

صحيح هو ايه اللي انتوا بتعملوه على المدونه ده خلاص يعني الحب ولع في الدرة
ياماما المدونه دي مفروض انها تعليمية مش انحرافية
عندك حق ياماما اياد فيييييين ايام المدونات بتاعت رفاعه الطهطاوي مدونه مدونه على حق يعني مش مدونات الايام دي

انا قلت ياالهام انك مش هتجبيها لبر ولازم هتسيبي بصمتك في المدرسة

اوعي تجرؤي او حتى تفكري انك تقعدي على مكتبي هندود هي اللي هتستلمه وانتي ابقي خدي المكتب التاني انا بقولك اهو مش كفايه دخلتي الاوضه بعد ماكنا بنذذذذذذذذذلك علشان تعدي قدامها او حتى تطلعي الدور التاني

يللا ماعلينا بس انا برضه قاعدالك ومش هسيبك تاخدي راحتك

ميس الهام يقول...

الحق يتقال مدونه رفاعه الطهطاوى اتعلمت منها كتير من اول ما رفاعه كان بيقعد ساعه نت لحد ما ركب نت فى بيته


جيجى مالك ياحببتى الغيره باينه فى كلامك ليه وبعدين محسسانى انى اترقيت اسكتىىىىىىىىىىىى انا نفسى ارجع تحت تانى كل ما انزل تحت المدير يشوفنى فى الكاميرا وينزل يقول لى اطلعى ايه اللى جابك هناااااااا

gigi يقول...

ايه ياالهام بتقولي ايه؟؟ مش قادره اقرا كويس (بغير)
هههههههههههههههههههههه اخس عليكي بغير منك انتي يالولو (ولا اقول الاسم اللي بيقولوهولك في المدرسه)
بلاش تلعبي في عداد عمرك وتستفزيني علشان انا اعرف عنك بلاوي وممكن اسيحلك يالولو ياحبيبتي ياقمر انتي :D

بلدنا امانه في ايديكي

ميس الهام يقول...

ههههههههههههههههههههه
الا عداد عمرى انا اسسسسسسسسسسسسسفه ياجييييجى

eyaaaaaaaaaaaad يقول...

جيجى وحشتينى...............
انت بتقعدى على اى كافيه؟
عايزين نقعد ندردش مع بعض شويه ونشوف حكاية العداد ده اصل جاية عليه فواتير كتير......

eyaaaaaaaaaaaad يقول...

الهام هو انا اقدر اقعد من غيرك........
هو فى حد هيخلص عليا غيرك

eyaaaaaaaaaaaad يقول...

نسيت اقولك يا جى جى ......
الههام من بعد المنصب الجديد تحسى انها محافظ كفر الشيخ...
الله يرحم ايامك يا جى جى ده كفايه تواضعك وتساهلك مع مدرسين البيبى كلاس خصوصا ...............(اللى بيجوا متاخرين)

gigi يقول...

ههههههههههههههههههههه عسل ياماما اياد والله العظيم
وحشتيني اوي اوي اوي وماما فارس واياد وفارس كلكم وحشتوني
معلش انا نفسيتي بس زي الزفت علشان الماتش بس قلت لازم ادخل اسلم عليكم
امابخصوص الانسة لولو دي اخرها تبقى امين مخازن مركز شباب ابو اسماعيل
مش حسابات
ياماما اياد الحسابات دي بالنسبالها حلم كبير فعلشان كده رسمه نفسها شويه
بس على مين انتي عارفه طبعا ان الحزب بتاعنا مايمشيش عليه الكلام ده

eyaaaaaaaaaaaad يقول...

طططبعا يا جى جى كلامك صح........
اما بخخصوص الماتش احمدى ربنا ان احنا دخلنا جونين المره اللى فاتت دى معجزه اساسا.
اصل يوم الماتش العصر شفت مييييييين؟
وانت عارفه الباقى طبعا
وقعدت تقول ايه يعنى نخسر
وكنت عايزه اسيبها فى شارع البحر واقول للناس دى جزائريه..
تصدقى دى كانت فرصتى للانتقام...
عموما خيرها فى غيرها.......وهى حره

ميس الهام يقول...

ماما اياد مالك ياحببتى انتى بتعانى من مشاكل فى الزاكره
اولا يوم ماشفتك كان يوم فوز مصر 2 صفر وعلشان مشفتكيش امبارح خسرنا
ثانيا قلتى ليا انى ربع ساعه وهكون عندك فى المدرسه هيا ساعتك وقفت ؟؟


وبعدين انتى عارفه انى مبحبش اتكلم عن نفسى كتير بس نتيجه لمنصبى الجديد الحساس
فوقتى محسوب ومش اى ميعاد كده تعرفى تخديه منى

ميس الهام يقول...

جيجى انا عايزه اكلمك ضرررررورى علشان اقول لك انك بطله انك تستحملى شغل الحسابات سنه كامله شغل مممممممممممممللل اللى مصبرنى عليه هندووووود

eyaaaaaaaaaaaad يقول...

ادعوا جميعا لهندوووووووود ربنا يصبرها.........

eyaaaaaaaaaaaad يقول...

11111111111111111111111