السبت، 13 ديسمبر 2008

تخيلو موضوعين فى يوم واحد

صدق او لاتصدق
موووووووووووضوعيين فى يوم واحد صور الرحله واخر صور لنا قبل ما ننقل فصل تانى


والله حاجه غريبه جدا لحد دلوقتى مش مصدقاها قبل الصوره دى بيوم حلمت ان
على حسين له اخ توأم
وبعدها واحد فى الكيجى(عبد الرحمن ) كنت بحسبه من ظهره انه على حسين لقيت على واقف جنبى !!!وحسبت ان الحلم اتحقق


فارس ده المنبه بتاعنا انا والميس امل كل ما اى حد من صحابه يعمل حاجه غلط يجى جرى يقول لنا علطوووووووول
ويقول كلمته المعهوده (هو كده غلطان يبقى مش هنكلمه علشان ميعملش كده تانى )



كركر السكرررررررررررررررررررررررر



الصوره اتكررت ومش عارفه امسحهاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
ياكركرررررررررر






الله اكبررررررررررررر حقيقى اياد بحب اعكسه جدا



اياااااااااااد ونظره البراءه فى عينه (شايفه يا ماما )





اياد وهو متلبس مع سبق الاصرار الحمد لله اكتشفنا هوايته


بااااسل وعلى حسين وعبد الله



الاميره لينا والكابتن محمود



عاصم وعبد الرحمن وجميل وفارس ومحمود وباسل وكريم



مؤمن اللى لابس الجاكت



الكابتن سيف الرايق





صوره جماعيه



وكمان صوره جماعيه



باسل وكريم (ويوسف اللى ماسك بلونه احمر )



ثلاثه اسمهم محمد (محمد حموده ومحمد امين ومحمد سمير )و عبد الله سمير

وسلوى بتشرح لنا ان الثلاثه محمد فى صوره واحده



كريم ابن خال باسل

و باسل ابن عمت كريم



مع السلامه انا ماشيه والله كان نفسى انشر صور الكلاس الجديد بس تعبت
وكمان خفت عليكم تنصدمو من الفرحه
ومستنيا تعليقاتكم اوعو تتفرجو على الصور بس
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

هناك تعليقان (2):

eyaaaaaaaaaaaad يقول...

لا مش ممكن انا مش مصدقه عينى..........
انا افتكرت انى دخلت على مدونة مدرسه تانيه..........زز
عموما شكرا يا ميس لولو على الصور الجميله دى.
لكن اياد حاسس بالاضطهاد وكل الامهات دلوقت هتعمل مظاهره ضده علشان يوم تبديل الشربات العالمى طلع هو قائد الحمله.وهو برىء ملوش ذنب خاف على المرتبه الجديده ده كل ذنبه؟؟؟؟؟؟؟؟

ميس الهام يقول...

لا ياماما اياد صدقى مووووووووضوعين فى يوم واحد
وتصورى انا برده مش مصدقه ان كل دى تعليقاااااااااات جت للموضوعين
وتصورووووووووو ان انا عايزه اعيط من كثر الفرحه
والف الف شكر لماما وبابا اللى بيتفرج على الصور ويملا المدونه تعليقات !!!!!

تصورى ياماما احنا ظلمنا اياد ده صحيح ملووووش ذنب
ايااااااااد احنا اسفين يا كابتن مكنتش عارفه انك خايف على المرتبه الجديده
ده انت يا اياد طلع قلبك حنين اوى وسامحنى علشان انا سعات مخى بيقف عن التفكير
وربنا يعينك وتكمل مسيره التبديل العالميه