الأربعاء، 31 ديسمبر 2008

الاحتفال بيوم ميلاد اياد ويوسف




كل سنه وانت طيب يا أياد

كل سنه وانت طيب يا يوسف

انا عارفه ان انا أتأخرت فى طفى الشمعه بس والله مشااغل الدنيا كل يوم يطلع لى حاجه

اقول بكره ان شاء الله هنشر الصور

وهكذااااااااااااااااااااااا


تورته يوم ميلاد يوسف وأياد(ماما اياد اقول ولا اسكت ) بس تصورى يا ماما اول مره اعرف

ان فى تورت يوم ميلاد بتتأجر



ودى صوره جماعيه قبل ما التورته ترجع لصحابها

(اصل خير اللهم اجعله خير كانت التورته على الطرابيزه

وبعد ما صورتها فجأه لقيتها مش موجوده قلت لماما اياد ايه ده

انتم مأجرينها ولا ايه قالت لى ايوه واسكتى متقوليش لحد مش التورته اتصورت خلاص عايزه ايه اكتر من كده

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ولو مش مصدقينى دورو معايا فى الصور على التورته


ده يوسف اول صوره له على المدونه بجد انا بحب يوسف اوى وهو فى الكلاس ال Banana


باااااااااااااااسل بيسو (عندنا اثنين اسمهم باسل علشان متتلخبطوش لان لون شعرهم نفس الدرجه )

ونداء لماما باسل اوعى تزعلى انا عارفه ان باسل اول مره يتنشر له صوره

وبأذن الله هيتنشر له علطول بس بجد هو اللى بيغيب كل ما بكون هصور

وعلشان تعرفى ان بيسو غالى علينا نشرت له صوره قبل ما نقسم كلاسين مع انه كان غايب يوم الميلاد

و ميس امل بتموت فيه ونفسها يكون معانا فى الكلاس بس ميس مروه وميس مى هيموتونا لو قربنا جمبه



فارس وديمه ومؤمن تحت دش التلج (لو تلحظو التورنه مظهريتش لحد دلوقتى )


وبدأ اطفالنا يظهر عليهم الاستياء من اختفاء التورته



وعملو كمان مظااااااااااااااااااااااااااهره



لكن يوسف قال لهم سكوت انا هتصرف اطمنوووووو



باااااااااااسل بيفكر فى طعم التورته



والحمد لله التورته ظهرت اخيرا



ديمه وكريم ويوسف ومحمد


صوره جماعيه قبل الاكل

صدق او لاتصدق عمر بيعمل ايه والله كلنا استغربنا جدا ان عمر الجينتل مان بيتواضع وبيلعب مع ابن خالت يوسف
وكمان عامل نفسه حصان لكن عرفنا ان ابن خالت يوسف يبقى ابن عم عمر


صوره جماعيه بعد الاكل

عبد الرحمن وهاجر ومحمد


وبس كده ومعلش الصور انهرده شويه صغيرين بس فى شويه صور كمان لليوم ميلاد اتمسحو من على الكمبيوتر
هحاول ان شاء الله اشوفهم موجودين فى الكاميرا تانى


هناك 85 تعليقًا:

eyaaaaaaaaaaaad يقول...

على فكره علشان تعرفوا ان ميس لولو بتتبلى علينا بصوا فى الصوره بتاعة باسل وهو بيفكر فى طعم التورته هتلاقوا التورته بتتقطع وراه شكرا يا بيسو كشفت الميس بتاعتك..وهى المعامله بقت كده انا كمان هقول وعندى الصور بتاعة مسرح العرائس الجميل اللى انت عملتيه وازاى بقدرة قادر الاولاد كانوا هيوقعوا المسرح عليكى لولا ميس امل..مش قد الحاجه بتعملوها ليه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

eyaaaaaaaaaaaad يقول...

حرمتى يا ميس ولا اقول كمان؟؟؟؟؟؟؟؟؟

غير معرف يقول...

انا شايفة ان بعد الجرافيك اللي في الاول اللي بيشجع على التعليق!!!!!!!!!!! لازم اي حد يدخل على المدونة يخاف ويعلق فارس زعلان يامس عشان معرفش بمسرح العرائس اللي كات في الحفلة اللي معملوش حساب BABY CLASS فيها ومعلش بعد الغياب ده كله فارس راجع زعلان

غير معرف يقول...

على فكرة المفروض ان مفيش اجازة لاطفال الbabyclass ؟واعتقداني هقول للبطة باى باى بعد التعليق ده لان مس لولو هتطلب مني اعتزال التعليقات ...........
اصل نغيب ونرجع بقنبلة

ميس الهام يقول...

تصورو اول مره فى حياتى اندم كده
انا اسسسسسسسفه ياماما اياد معمتش هعمل كده تانى اخر مره بس
حرمت خلاص
ده انتى الخير والبركه هو عمرى شفت حد جاب تورته فى عيد ميلاد ابنه بالحجم اللى انتى جبتوه ده احنا دخلناها من الباب بالقوه ولاطعمها كان يجنننننننننن (لولا الجوع ماكانت اتبلعت)وكله كوم والعصير كوم تانى رائع
بس ياماما فى حد بيجيب عصير قصب
يلا اهو مفيد برده

ميس الهام يقول...

ماما فارس انتى فاكره ان مسرح العرائيس اللى اتعمل فى العيد ميلاد كان نفسه بتاع حفله الكيجى لالالالا
ده بتاع العيد الميلاد كانت محاوله مننا بس الحمد لله والشكر لله نجحت نجااااااح منقطع النظير كل ما اتكلم كلمه صحابى من فرحتهم مدونيش فرصه اكمل باقى الكلام

وبعدين هنزعل من بعض بااااااين ياماما حررررررررام ده انا كل ما اقابل طفل فى الشارع اروح جرى أساله (هتأخذ الاجازه امتى ياحبيبى )قبل حتى مسأله على اسمه
تيجى تقولى مفيش اجااازه للبيبى كلاس مش كفاااااااااايه ان هنفضل لحد يوم 31/1
عايزه كمان اكتر من كده
واوعوووووو تفهمونى غلط انا عامله على مصلحه الاطفال حرام كتكيتنا يرهقو نفسهم فى المذاكره اكتر من كده
ده ياعينى مموتين نفسهم


وبعدين ياماما خليى البطه تموت مش عيزاااها خلاص

eyaaaaaaaaaaaad يقول...

طيب كويس انك اعترفتى ان احنا جبنا تورته وانت اكلتيها.والحمد لله فى عصير كمان ده قمة البذخ.ومن هنا تظهر برائتنا لان فى الاول التورته متاجره وبعد كده التورته لولا الجوع ماكانت اتبلعت.بس جوع ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ امال مين اللى بياكل سندوتشات الاولاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

eyaaaaaaaaaaaad يقول...

ماما نانسى حمد لله على السلامه وحشتينا والله.

غير معرف يقول...

معنى كدة انك زهقانة من كتاكيتك يامس لولو ومستنية الاجازة بفارغ الصبر مكانش العشم ابداااااااااااا انا توقعت رد تاني خااااااااااالص مش هيوحشك المنبه فارس,اياااااااااااد,مؤمن,كركر السكر,وزعيم العصابة على حسين,مصطفى,...........................................................................................................................................................................................

غير معرف يقول...

الله يسلمك يا ماما ايااااااااااااااد بس كان لازم ارد على مس لولو عشان اتاثرت قوي من رايها.
ولا انت ايه رايك يا ماما اياااااااااد؟

eyaaaaaaaaaaaad يقول...

ايوه كده ياماما فارس.ومعلش يا فارس ياحبيبى اصل الميس بتاعتك اول ما عرفت ان فى هيصه وحفله نسيت اى حاجه تانى ونسيت تاخد كتاكيتها على رأى ماما.
اما بالنسبه لميس لولو ده المتوقع منها عموما انت لو اخدتى بالك كل ماتروحى المدرسه هتلاقيها بتتمشى بره ال CLASS بتاكل فى سندوتشات الاولاد..عموما الحمد لله احنا مش فى الكلاس بتاعها.





احنا عند ميس مروه وميس مى والاتنين بصراحه زى السكر وياريتها سايباهم فى حالهم....
اما ميس امل فكل ما اروح المدرسه الاقيها صغرت اكتر من الاول وطبعا اكيد من اللى بتعمله فيها ميس لولو...

eyaaaaaaaaaaaad يقول...

ها حرمت يا بوجى؟
واناقلت سندوتشات ماقلتش حاجه تانيه
خلاص ولا لسه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

eyaaaaaaaaaaaad يقول...

وبعدين يا ماما نانسى متزعليش نفسك
علشان فارس ما يتأثرش بزعلك كفايه عليه اللى بيشوفه فى الكلاس ربنا يعينه.
اما بالنسبه للاجازه المفروض انت اللى تطلبيها حفاظا منك على نفسيته بعد حكاية الحفله.

غير معرف يقول...

ايوة يامامااياد عرفتى منين؟ميس لولو عمل فيه عمايل جامدة اوى كل يوم توقع قلبى وتتأخر واقول مش جايةومن كتر الخضة خاسيت النص

eyaaaaaaaaaaaad يقول...

ايوه ياميس امل انا حسه بيكى كل مااشوفك الاقيكى صغرتى عن الاول عموما ربنا يكون فى عونك بس لازم يكون عندك صبر وعزيمه واحنا وراكى علشان نقف جنبك وعموما مستنينك علشان تفضفضى قولى بتعمل فيكى ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

غير معرف يقول...

متزعليش ياماما نانسىانتى عرفه اننا بنحب فارس اووووووووووووووووى بس ميس لولو خايفة عليه من السقعةوعلى فكرة فارس شاطر ومجموعه فى الثانوية العامة مش حيتأثر بغيابه فى البيبى كلاس خالص بس المشكلة اننتى بتوحشينا اوى لما بنشوفك بنحس بالفرحة

غير معرف يقول...

كفاية عليهاكده خبطتين فى الراس توجع اول تعليق ليه وكمان اقول على كل حاجة ممكن نكمل فى وقت تانى عشان تعرفى اناطيبةأد أيهههههههههههههههههه

eyaaaaaaaaaaaad يقول...

انا عايزه اعرف مين اللى بيدافع عن ميس لولو ده لو سمحت تكتب اسمها.
وبعدين دى شكلها ميس لولو متخفيه.
ودلوقت بقى الغياب مش هيأثر على المجموع؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

eyaaaaaaaaaaaad يقول...

وبعدين يا ميس امل اوعى تخافى منها قولى اللى انت عايزاه وبعدين هى تقريبا خافت واعتزلت التعليق

eyaaaaaaaaaaaad يقول...

عفوااااااااااااااااااااااااااااااا.
نعتذر عن غلق المدونه لان ميس الهام خافت واعتزلت التعليق.

ميس الهام يقول...

مين اللى اعتزل التعليقات وخااااااف ده
انا مش عارفه اقول ايه ولا ايه
اغيب شويه الاقيكم عاملين انقلاب
وكمان مره واحده الاقى 15 تعليق زياده ده عمرها محصلت ده انا كان قلبى هيقف وبحسب فى زوار جدد على المدونه
اقوم الاقى اعضاء حزب المعارضه
وفيه ايه ياماماأياد بتبصو فى لقمه الواحد ليه ده ايه ده الواحد ميعرفش يأكل السندوتشات بنفس

وبعدين هو اياد قائد حزب خلع الشوز هناك وانتى قائده التوليع هنا

ميس الهام يقول...

ماما فارس سمعتى اخر الاخبااااااااااار
من يوم الاحد الجاى بدايه الاجازه وان شفت حد ولو على سبيل الصدفه فى المدرسه مش عارفه هعمل فيه ايه !!!!!
يلا بقااااا كان مش عاجبكم لحد يوم
31/1 انبسطووو



























القرار ده لفارس وأياد بس اوعو حد من كتكيتنا ينفذ القرار ده لانه قرار خصوصى

ميس الهام يقول...

اما بقا ميس امل فبأذن الله هخليكى تصغرى كمان وكمان لحد متبقى قد كتكيتنا فى الكلاس واكون عليكى ميس واخليكى تعرفى ان الله حق
وانا عارفه انتى قلبتى عليا ليه
علشان انتى كنتى عايزه سندوتش لانشون زياده وملقتيش غير جبنه رومى فى الشنط

غير معرف يقول...

ميس لولو بتتبلى علياكل يوم تسيبنى مع الاولاد فى الملاهى وتختفى واكيد يا ماما اياد انتى عرفة بتروح فين؟طبعا بتلم ساندوتشات اللانشون من الكلاس .واكيد باين من الحجم

غير معرف يقول...

للاسف انافقدت حاسة السمع ومسمعتش حاجةمش انتم بتحسوا بالفرحة لم بتشفوني مس امل ربنا يكرمها قالت كدةوماما اياد ربنا يقويها قائدة حزب التوليع موافقاني على اي حاجة بقولها ...........صح يا ماما اياد؟!
وبعدين نتكلم في موضوع السندوتشات اللي بتتاكل

غير معرف يقول...

على فكرة انا فقدت حاسة السمع ونسيت القراءة لكن الكتابة لا وبعدين مس امل الله يكرمها قالت ان انتم بتفرحوا لم بتشفوني وانا عايزة افرحكم
وماما اياد معايافي اي اي حاجة ولا ايه؟! وبعدين هنتفق انا وماما اياد على معاد نقابل فيه مدير المدرسة ونلغي الاجازة بس من غير مس لولو متعرف
ونتكلم في موضوع السندوتشات بعدين!!!!!!!!!!!

eyaaaaaaaaaaaad يقول...

ايوه يا ماما نانسى انا معاكى قلبا وقالبا.وموافقه على اى حاجه تقوليها
وبعدين انا احذرك من وضع سندوتشات الانشون فى شنطة فارس دول بيتخانقوا عليها؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اما بالنسبه لمستر صلاح لازم يعرف ان ميس لولو بتاخد حقها سندوتشات يعنى ملهاش مرتب اخر الشهر..........
اما بالنسبه لزهرة شباب المدرسه فارس واياد هنطلب من مدير المدرسه على الغاء الاجازه وميس لولو بس اللى هتقعد معاهم
بس الخوف ان الموضوع يبقى اكتر من اكل السندوتشات عموما اناهعمل تأمين على دراع اياد.وانت ياماما فارس خلى بالك.

Yousef يقول...

كل سنه و انتو طيبين
و يا رب تكونوا كلكو انبسطو في عيد ميلادي
انا بس عايز اقول لكم اني بحب كل اصحابي
حتي محمد اللي بيرزل عليا كتير بس برضه بحبه
و الصور جميله قوي

Yousef يقول...

انا كمان عايز افكر ميس الهام انها في كلاس الفراوله و ناسيه كلاس البنانا خالص
مع ان يوسف و ايد اللي عملو الحفله و لموا الشله كلها في كلاس البنانا

ميس الهام يقول...

والله انا مش مصدقه نفسى يوسف عندنا
اخيررررررررررا
ومين ده اللى بيرزل على يوسف محمد ميين !!!!!!
ماما اياد سلام بقاااااا خلاص يوسف جه نوررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر المدونه يعنى روحى لاجتماعاتك انتى وميس امل وماما فارس واقعدى براحتك اعملى سندوتشات لانشون ولاحته جنبه رومى مش فارقه لزهره شباب المدرسه ايادوفارس
ولاوالله يايوسف انا مش ناسياك خالص حد ينسى (ميس بابا )اللى انتى بتقولها لى علطول بس انتو اللى اول مره تعلقو على المدونه والصراحه اياد كاااااااان مش سايببنى فى التعليقات خالص
وبرده حد ينسى يوسف اللى خلى اياد يرجع التورته من محل التأجير ده هو اللى نقذ الموقف وعمل المستحيل ده كان اياد مصمم على التأجير بس هو اللى اقنعه بالشراء

eyaaaaaaaaaaaad يقول...

ماشى يا ميس لولو ابقى خلى يوسف ينفعك.
وبعدين الموضوع بقى اكبر منى دلوقت الموضوع وصل لمدير المدرسه وشكلها مش هتبقى على قد المرتب بس.
ابقى روحى قلبى عيشك فى حته تانيه. ودورى على سندوتشات اللانشون بقى.
وبعدين فاكره ايام ما كنتى مش لاقيه حد يعبرك غيرنا الله يرحم.........

ميس الهام يقول...

eyaaaaaaaaaaaad
مين حضرتك يا افندم انا اول مره اخذ بالى من الاسم ده
وبعدين ايام ايه اللى حضرتك بتتكلم عنها
انا فاكره بس ان التعليقات كانت كتير جدا من اول يوم فى عمر المدونه دى

eyaaaaaaaaaaaad يقول...

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه.
لا تعليق

غير معرف يقول...

كل سنه وانتي طيبه يامس لولو بس انا زعلان اوي علشان ماليش غير صوره واحده

eyaaaaaaaaaaaad يقول...

نداء الى ماما نانسىوبرنس المدرسه فارس باشا.
ارجوا عدم التعليق على المدونه وخليها تشبع بكتاكيتها لغاية ما تتوب وتعتذر وتبعت اعتذار رسمى لزهرتى شباب المدرسه.
اتفقنااااااااااااااااااااا؟

غير معرف يقول...

انا يوسف بس مش عارف اعمل لوج ان باسمي اصلي نسيت الباسورد

غير معرف يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
ازيك ياميس لولو طبعا موحشتنيش لاني بشوفك كل يوم
وازيك ياميس امل منورة المدونه طبعا انا بعتذر ياانسه لولو على تعليقاتي المتاخره بس انتي عارفه طبعا بقعد اعد في الفلوس ليل ونهار الشغل مبيرحمش
انتي نستيني على فكره وانا كنت عايزه اقول في الاول كل سنه وكل اللي موجودين طيبين وليوسف واياد بالذات لاني مقلتلهمش في عيد ميلادهم (انا عارفه انها متأخرة)معلش
امامؤمن باشا ده انا بمووووووووووت في تعليقاته
مش عارفه يالولو انتي وامل كنتوا موجودين لما مؤمن شافني وقاللي (ايه ياجيجي الكوتشي الحلو ده )بغض النظر عن ان اللي كنت لابساه مش كوتشي خالص بس انه ياخد باله اصلا ده شئ تاني وكان زي السكرررررررررررررر وهو بيقولها
وببعتلك تحية يامؤمن لانك بتحسسني بقيمتي ياحبيبي والله وانت من يوم ماقلتلي كده وانا بنام اخد الكوتشي في حضني
قريب اوي ياامل انتي ولولو هفاجئكم بحاجه كده هعملهالكم في المدونه
وسلام كبير اوي لفارس قبل ماامشي وبيسو وكركر وكوكو العريبي

GiGi يقول...

انا عدتها تاني علشان معجبتنيش غير معروف دي
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
ازيك ياميس لولو طبعا موحشتنيش لاني بشوفك كل يوم
وازيك ياميس امل منورة المدونه طبعا انا بعتذر ياانسه لولو على تعليقاتي المتاخره بس انتي عارفه طبعا بقعد اعد في الفلوس ليل ونهار الشغل مبيرحمش
انتي نستيني على فكره وانا كنت عايزه اقول في الاول كل سنه وكل اللي موجودين طيبين وليوسف واياد بالذات لاني مقلتلهمش في عيد ميلادهم (انا عارفه انها متأخرة)معلش
امامؤمن باشا ده انا بمووووووووووت في تعليقاته
مش عارفه يالولو انتي وامل كنتوا موجودين لما مؤمن شافني وقاللي (ايه ياجيجي الكوتشي الحلو ده )بغض النظر عن ان اللي كنت لابساه مش كوتشي خالص بس انه ياخد باله اصلا ده شئ تاني وكان زي السكرررررررررررررر وهو بيقولها
وببعتلك تحية يامؤمن لانك بتحسسني بقيمتي ياحبيبي والله وانت من يوم ماقلتلي كده وانا بنام اخد الكوتشي في حضني
قريب اوي ياامل انتي ولولو هفاجئكم بحاجه كده هعملهالكم في المدونه
وسلام كبير اوي لفارس قبل ماامشي وبيسو وكركر وكوكو العريبي

غير معرف يقول...

مش عارفة اقول ايه ايدي عجزت عن الكتابة
في اول محطة تبيعي زوارك الاساسيين
مؤسسي المدونة مكانش العشم انت لازم
تصالحى زهرة شباب المدرسة ايادوفارس ومصطفى عشان ملوش صوروالا همتنع عن
التعليق منضمة لماما اياد


شفتي نستيني اسلم على GIGI
فارس كمان بيسلم عليكي

غير معرف يقول...

فارس عرف انك بعتيه بسرعة وزعلان
يا ترى مس امل كمان سهل عليها بيع فارس

غير معرف يقول...

فارس بيعيط...............

غير معرف يقول...

وريني بقى هتصلحيه ازاي
على فكرة فارس زعله وحش
معايا على الاقل
معرفش معاك هيعمل ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

غير معرف يقول...

خلاص انا اعتزلت مدونتك مش هرد
على تعليقاتك تاني
ولو عاوزانا ناخد الاجازة من
دلوقت احنا موافقيييييييييييييييين

ميس الهام يقول...

يايوسف بعد كل اللى عملته علشانك تنسى رقم الباسورد
ده انا بعت زهره شباب المدرسه اياد وفارس وكنت هبيع ميس امل( بس الصراحه ملقيتش حد يشترى)
ماااااااااشى اسفه بقا مش قدامى غير انى ارجع تانى اشتريهم
ممحدش يفهمنى غلط انى بتاع مصلحتى

ميس الهام يقول...

ماما اياد ماما فارس انا هقول كلمه واحده وانا عسره على نفسى مليون لمونه
انا اسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسفه

ميس الهام يقول...

ماما مصطفى اهلا والف اهلا منوره المدونه ايوه كده ربنا يزيد ويبارك
ياماما مين اللى يزعل انا ولا انتى
هو مصطفى بيجى عندنا كام مره فى الشهر ياماما مستقبله امانه بين ايديك
اوعى تخليه يغيب تانى وانا بأذن الله هصوره وهو بيلعب وهو بيأكل وهو بيتخانق وهو بيلون بس يجى بس

ميس الهام يقول...

ميس جيجى هو انتى لسه فاكره كنت فيين من زمان
اه عندك حق مشغوله فى عد الفلوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس ربنا يزيد ويبارك
انتى هتقولى لى على مؤمن ده الله اكبر عليه مجاااامل درجه اوله يعنى متفرحيش اوى تلاقى الكوتشى اساسا بتاعك من ايام وانتى فى البيبى كلاس


ايه المفاجأه اللى هتعمليها فى المدونه ربنا يستر ومتقوليش نعمل تذكره دخول المدونه بجنيه اه منتى بتاع الماليه

eyaaaaaaaaaaaad يقول...

انا عن نفسى مش عجبنى الاعتذار ده ولا ايه يا ماما نانسى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حسه انه مش بنفس وكمان بطعم الليمون وانا مش بحب الليمون.

غير معرف يقول...

اناكنت اعتزلت التعليق
بس على رايك يا ماما اياد الاعتزار مش بنفس
خصوووووووووصا ان فارس كمان مرحش المدرسة انهاردة
مس لولو مسالتش عليه
ومخافتش حتى انه يكون نفزكلامه واخد الاجازة شكلها كدة مش بتحبه ولا حاجة
وده كله كلام مجاملة

غير معرف يقول...

بس يا ماما اياااااااااد سبيهاعلى راحتها
هي بس فرحانة بزوارها الجداد
ودي حاجة مش دايمة
احنا اللي ان شاء الله دايمنلها

غير معرف يقول...

اللي ملوش خير في القديم ملوش خير في الجديد

غير معرف يقول...

هو انت كل ميجيلك زوار جدد تبيعي القدام
مش عايزة اقولك اللي بيعمل كدة بنقول عليه ايييييييييييييه؟!

eyaaaaaaaaaaaad يقول...

لا قولى يا ماما وفضفضى ده انا ندمانه على كل كلمة شكر قلتها.

eyaaaaaaaaaaaad يقول...

الى ميس جيلان شكرا وكل سنه وانت طيبه.
بس بصراحه انا مشوفتكيش قبل كده بس عرفت انك فى الحسابات خلاص.
فلو سمحت ليا طلب شخصى لو حبيتى تعملى مفاجأه لميس لولو اخصمى من مرتبها سندوتشات اللانشون اللى بتاكلها.
دى حتى بدل ما تشكرك على ذوقك فى التعليق على المدونه مش سايباكى فى حالك برده.
وبعدين دى واخده المدرسه بالدراع هى تقريبا هتطلع فى الاخر صاحبة المدرسه وفتحاها بس علشان تاكل سندوتشات اللانشون بتاعة الاولاد.

eyaaaaaaaaaaaad يقول...

اما ميس امل بجد انا نفسى ابعتلك اغاثه علشان خاطرى خلى بالك من نفسك
شكل الموضوع هيبقى اكبر من انك تصغرى فى الحجم.
قلوبنا معاكى
وبدل تعاطفا مع غزه هيبقى تعاطفا مع ميس امل.
بس انا رأيى تعملى انتفاضه وانا هجبلك شوية طوب على كيفك.

ميس الهام يقول...

انا اسسسسسسسسسفه من غير لمون
sorrrrrrrrrrrry
pardon
سامحونى كان قصدى (بس فكرت لقيت انكم الاصل برده )
اوعو تزعلو منى ده انا غلبااانه
اظن كده كويس اوى ياماما اياد ومامافارس ده انا شويه وهشحت
يلا ارجعو بقا علقو زى ايام زمان ايام العز
وكفايه توليع بقاااااااا

ميس الهام يقول...

ده التوليع بتاعكم الظاهر جاب نتيجه امبارح مجاش الكلاس غير 10 غاااااااااااب 12
فارس واياد وعلى حسين وعلى عثمان وعلى الجلاد وكريم عريبى وكريم الشامى وكريم رشدى وباسل مصطفى وسيف واحمد وفاطمه الزهراء ومحمد امين
ليه كده عملتو فيهم ايه
خلاص انا عرفت قيمتكم
ساااااااااااامحونى وخليهم يرجعو الكلاس تانى

eyaaaaaaaaaaaad يقول...

ايه رايك يا ماما نانسى يكفيكى الاعتذار ده ولا لسه شويه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

غير معرف يقول...

الاول هي Gigi مس جيلان ؟
فارس يعتزر بشدة انه مدكيش حقك في السلام
بس اناكنت هسال مس لولو ومس امل عن Gigi بس انامرحتش المدرسة اصل مس لولو كانت مزعلة فارس يرضيكي كدة؟
بس فهمت من تعليق ماما اياااااد
اللي المفروض مس لولو متزعلهاش
لانها اول زائرة للمدونة وبصراحة تعليقاتها تشجع اي زائر على التعليق والمواظبة كمان

غير معرف يقول...

الفكرة مش الاعتزار الفكرة في اننا
متوقعناش انك تبيعينا بسرعة كدة









بعد ازنك يا ماما اياد عن لسانك
احنا منقدرش نستغنى عنك يامس لولو

غير معرف يقول...

بس اوعي تعملي كدة تاني
عشان بس تعرفي تاثيرنا على باقي الclass

غير معرف يقول...

وعشان تعرفي قيمتنا!
كنا زعلانين منك وبرضه كنا بنعلق
عشان تعرفي انك متقدريش تستغني عننا
واعتقد ان المدونه من غيرنا يبقى ملهاش
لا طعم ولا ريحة ولا لون ولا تولييييييييييع
ولا تاثييييييييييير ايجابي ؟!!!!!

غير معرف يقول...

وانت يا مس امل مش المفروض انك تاخديلنا حقنا من مس لولو
ولا خايفة منها؟!
ممكن تسيبك لوحدك ياعيني مع كتاكيتناالحلوين
على العموم بالعند في ناس
احنا منقدرش نزعل منك

غير معرف يقول...

المسامح كريم ياماما فارس وماماايادوخلينا احنا الكبار,احنامنقدرش نستغنى عن فارس(المنبه)ولااياد(ابوضحكة جنان)

غير معرف يقول...

وعشان اتأكد انه صافيه لبن لازم تطلعوا معاناالرحله يأما مش حنطلع ميس لولو ومش كده وبس ده كمان حذنبها فى الكلاس وحنحرمها من اكل ساندوتشات اللانشون

غير معرف يقول...

ازيك ياميس جيجى والله انت اللى منوره واحب اقولك خبر حيفرحك كوكو العريبى حيكون موجود يوم الاحد عشان تنزلى بدرى انت وميس هنداصل انتوا بتوحشونا أوووووووووووووووووووووووى اما مؤمن رافع من روحنا المعنويه كلنا دايما يقولى انا باحبك وبستحملك ومش عرفه بصراحة بيستحمل ايه؟ وكل مفاجاتك حلوه (وربنا يستر)

eyaaaaaaaaaaaad يقول...

خلاص يا ماما نانسى سماح المره دى بس هو فارس اخباره ايه مسامحها ولا ايه؟؟؟؟؟
بس عموما هى مش بتقدر تمسك نفسها هى ممكن يحصلها حاجه لو قالت حاجه كويسه لحد بس مش مشكله هنديلها فرصه كمان مره زى بعضه ده طبعا بعد اذن فارس باشا.

eyaaaaaaaaaaaad يقول...

اما ميس امل هى ايه الرحله دى؟
اصل احنا مجيناش المدرسه من اسبوع.

eyaaaaaaaaaaaad يقول...

نداء لميس مى وميس مروه فين مشاركتكم.
كده كلاس الbanana مالوش صوت خالص انا عارفه انكم مش هتعرفوا تاخدوا لا حق ولا باطل مع ميس لولو بس مش مشكله نحاول.
اصل ميس مى وميس مروه هاديين خالص وخصوصا ميس مروه بحس انها بتتكسف جدا ووشها بيحمر خالص لو قلتلها ان اياد بيقول ميس ووه امور.وبيزعل خالص لو قلت ميس ووه وحش.

eyaaaaaaaaaaaad يقول...

على فكره حاولت اخلى اياد يقول ميس لولو وحشه مش راضى زى بعضه بقى ميس لولو امور وعليهم 2كيلو ليمون

غير معرف يقول...

ماشي عشان خاطر ماما ايد ومس امل
صافي يا لبن
والمسامح كريم

غير معرف يقول...

نداء لمس لولو:
عووووووووووووودي للمدونة
اظهر وبان عليك الامان
خلاص اياد بيه وفارس باشا
عفوا عنك.......

غير معرف يقول...

انا نسيت ان اياد وفارس كانوا غيبين ومتخفوش الورقه بتاعتهم فى الحفظ والصون والرحله طلعه(ماجيك لاند,الاهرامات,هيبر)وياريت تيجوا

FARES يقول...

طبعا فارس نفسه يطلع ومن ساعة مقلتله
وهو فرحان وعايز يركب الاوتوبيس!
ويشوف الدولفين
بس ميعاد الرحلة مش مناسب
فمش وعد اننا نطلع
ولو ان كان نفسنا نطلع معاك يا مس امل
لانك مكنتيش معانا الرحلة اللي فاتت

FARES يقول...

بجدانت فييييييييييييييين يا مس لولو
مش متعودين على الاختفاء ده
ولا الكمبيوتر بتاعك زعلان؟!
ولا تعبان؟!

غير معرف يقول...

السلام عليكم
ازاي كللللللللل اللي موجودين انا عايزه اسلم الاول على ماما اياد وماما فارس كتيررررررر جداااااا و (gigi = جيلان = الحسابات )دي اول معلومه
تاني معلومه بقا ياماما اياد وماما فارس انتوا متعرفوش ان ميس لولو بتلف تلف وتبقا نهايتها عندي في المكتب

يعني يالولو لا مرتب ولا مكافات ولا حوافز ولا اي حاجه خالص انسي الدلع اللي انا كنت مدلعهولك ده

ده كله الا ماما اياد وماما فارس وبعدين انتي ملقتيش غير دول اللي تبعيهم ياناكرة الجميل ده دول اول ناس وقفوا جنبك في مشروعك العجيب ده

وان شاء الله هجييلك قرار من الحي بازالته وهتخسري ناسك ومرتبك وكل حاجه واخده بالك يالولو

غير معرف يقول...

وبعدين ياميس لولوانتي متغاظة ليه ابقا لابسة كوتشي ابقا جايه حافيه انا راضيه ياستي زي العسل على قلبي وبعدين انتي عينك كانت هتطلع عليه وانا عامله نفسي مش واخده بالي علشان عارفاكي اول ماهقولك اتفضلي ماهتصدقي

وبعدين انا باعته لماماما فارس وماما اياد استغاثه لان الدمار الشامل بتاع ميس لولو على السندوتشات مش على الاطفال بس للاسف ده طلع لغايه عندنا

ياجماعه احنا يوميا الهام بتاخد اكلناولو الاكل مش عاجبها بتاخد فلوس رهن
فعايزين نجتمع وناخد اجراءات فورية

غير معرف يقول...

ميس امللللللل
تصدقي ياامل ان ماما فارس وماما اياد نبهوني لحاجه مكنتش واخده بالي منها فعلا انك بتقلي يوم بعد يوم وتخسي وانا اللي كنت فاكره من المجهود اتاريه من هتلر اللي معاكي
ربنا يعينك ياامولتي وبعدين انا انتظرت بأحر من الجمر كوكو العريبي لكن للاسف خيب ظني

ملحوظه هامه جدا وتنبيه الى ميس امل وميس لولو :
اي يوم تيجي فيه ماما فارس او ماما اياد تنادوني فورااااا وعلى وجه السرعه علشان اسلم عليهم متنسوووووووووووش

FARES يقول...

ايوة كدة يا Gigi اديهملها
كنت فين من زمان
بس يلا بقى المسامح كريم
بس بالرغم من اني بلغتها العفو والسماح
صوت وصورة ونت ومدونة"""""""""""""""""""" الا انها مختفية
مش عارفة ليه؟
نعملك ايه يا لولو عشان ترجعي
تنوري مدونتك؟

FARES يقول...

اما يا مس Gigi
انا لما هاجي انااللي هسال عنك واجي اسلم عليك
بس ممكن ده يكون بعد الاجازة
لان احتمال كبير فارس ياخد الاجازة بدري
زي (مس لولو مهي عايزة)!

FARES يقول...

وبعدين فينك ياماما ايااااااااااد؟
انت اخدت الاجازة بدري انت كمان
ولا ايه؟!
بقالك يومين المدونة مضلمة من غير تعليقاتك
ولا انت لسة زعلانة؟!

غير معرف يقول...

تقريبا ياماما فارس لولو حصلتلها صدمه كهربائيه من الللي عملناه فييها.......... نحب نبلغك يالولو ان احنا عفونا عنك وسامحناكي ارجوكي عووووووودي
احنا بس حبينا نعرفها ياماما فارس انها مش قدنا
والى ماما اياد مستنيين تعليقاتك اللي بتنورنا

eyaaaaaaaaaaaad يقول...

شكرا يا ميس جى جى على التعليقات الجباره دى.انت كنت فين من زمان؟
وبعدين لقب هتلر ده تحفه تصدقى يا دوب لايق عليها جدا..
وبعدين انت عرفتى منين ان التتار ده مش على السندوتشات بس ...انا كنت مانعه نفسى انى اقول ان مره وانا رايحه اجيب اياد عضت دراعه قلت بلاش احراج قدام الاجانب..اتارى الموضوع معروف وشكله اكتر من مجرد عض..
عموما تعليقات ايه هو بعد تعليقاتك دى فى تعليق..
وشكرا على المسانده العظيمه دى
وبعدين انا اللى هجيلك المكتب هى هتخاف تعرفنا بيكى.

eyaaaaaaaaaaaad يقول...

ماما فارس شكرا ربنا يخليكى على السؤال كويس جت منك مجتش من حد تانى؟؟؟؟؟؟؟ عارف نفسك يا هتلر.
وبعدين متسأليش على ميس لولو تانى كفايه عليها كده دى شكلها اتغرت ومحدش عارف يكلمها ولما كلمتها بتقولى مين حضرتك يا فندم..عجبك كده؟
وبعدين انا عايزه نتفق على اتفاق احنا مش هنعلق على المدونه احنا هنعتبرها شات رووم.ايه رأيك؟
وبعدين مدونه ايه دى الاخبار اللى فيها حمضانه.
دى طلعت مدونه نصف كم...

ميس الهام يقول...

مدونه حمضاااااااااااااااانه بعد كل اللمون اللى اتعصر فيها الله يسااااااامحكم
يلا خلاص عفوت عنكم وسمحتكم عن كل اللى اتهمتونى بيه (سندوتشات الانشون مع ان السندوتشات الايام دى بقت جبنه بس )ونشرت لكم موضوع جديد