الخميس، 3 ديسمبر 2009

انا جبت أخريييييييييييييييييييييي



افتح الكمبيوتر ادخل على المدونه 
الاقى مفيش حد دخل حتى اللى كانو بيدخلو يااااااااااربى مشيو 
انا مش طماااااااعه والله انا بس عايزه اعرف فى حد بتفرج ولامش مستهله اكمل
 مهى الصورعندى على الكمبيوووتر يعنى لما بعوذ اتفرج عليهم بتفرج   من غير مقعد احملهم وارتبهم وانشرهم 
انا عارفه انى عملت انذارات كتير بس الانذار ده هيبقى ان شاء الله قبل قبل الاخير 
علشان قلبى طيييييييب  
مهو حاجه من الثلاثه 
1_مفيش حد بقا  بيدخل 
2_مش لاقيين كلام تكتبوه 
3_مش عارفيين تكتبو التعليق ازاى 
والحلوووووووووووول بتاعت التلاث احتمالات اللى فوق 
1_ابطل انشررررر الصور وابيع الصوره بجنيه للى عايزها 
2_انا مش عيزاكم تكتبو موضوع تعبير والله هفرح برقم 1111111111111 اورقم 22222222
 وعرض خاص كمان اى رقم انتم تحبوه اكتبوه
3_ فى تحت اى موضوع مكتوب بخط بمبى جنب كلمه ميس الهام (التعليقات اضغطو عليها هيظهر 
يمكن استخدام بعض علامات HTML، مثل , ,

 

أليس لديك حساب على Google؟ التسجيل هنا
يمكنك أيضًا استخدام حساب Blogger الخاص بك.
 OpenID LiveJournal WordPress TypePad AOL
 
 
فى ثلات دوائر اللى فوق دى اختارو غير معروف وده اسهلهم وبعدين اكتبو اسم كتكوتنا والرقم اللى تحبوه فى المربع وبعدين نشر التعليق بس خلاص 

هناك 18 تعليقًا:

كريم رشدي يقول...

كل سنه و انت طيبه يا ميس لولو. واحنا عارفين ان قلبك ابيض و هتسامحيناعلى تقصيرنا و انشغالنا في الhome work.

عفوا أنا أميرة يقول...

طيب يا ميس لولو أنا أنفع
ربنا يجزيكِ كل خير ويارب يجعله فى ميزان حسناتك

ميس الهام يقول...

وانت طيب ياكركر ياسكر

بس اعمل حسابك مفيش وسااايط مش اكمن انت حبيبى هتستثنا من
home work
يلا شد حيلك واطلع من الاوائل لان فى جائزه كبيره للأول

ميس الهام يقول...

ايه النووووووووووووووووووور ده سلومتى عندنا طبعا تنفعى
(اهو تكترى العدد )
لاوالله ياسلمتى فرحتينى بتعليقك

gigi يقول...

انتي ياست لولو انتي بتهددينا ولا ايه يابنتي المصيبه انك فاكره اننا بندخل علشان المدونه نفسها يابنتي احنا بندخل نكلم بعض نسلم على بعض نعيد على بعض يعني مش اللي في دماغك خاااااااااالص ...انا كام مره اقولك انك مريشه وعايزه تتعالجي

gigi يقول...

هههههههههههههههههههههههه قصدي مريضة يظهر اني اتعديت منك يالولو مش عارفه ايه مريشه دي

gigi يقول...

ياكركر ياكيمو ياحمبوزو ياسيسو يابيسو ياريم يامروان ياياسمين يااياد يافارس
وحشتوووووووووووووووووووووووووووني جدااااااااااااااااااااااااااا
وكل سنه وانت طيبين يارب

gigi يقول...

طبعا سلام خالص لكوكو عريبي حبيب قلبي و10000000000000000000000000000 سلامه عليك ياكوكو من الاصابات اللي اول مره اسمع عنها في حياتي دي يارب تخف بسرعه واشوفك علشان انت وحشتني جدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

ميس الهام يقول...

ياجيجى
يتقولى خير ياتصمتىىىىىىىىىىىى
وبعدين هوا انا اقصدك انتى انا اقصد اللى فى مدرسه المدينه للغااات
مش فى الشركات

ميس الهام يقول...

والف الف مليووووون سلامه عليك ياكوكو

غير معرف يقول...

تيته اياد ازيك يالهام انا اشتركت علشان ما تزعليش لاننا بنحبك

غير معرف يقول...

ويهمنا استمرار المدونه

ميس الهام يقول...

تيتا اياااااااااااااااااد جت
ايووووووووووون كده نورتىىىى المدونه
ويلا علشان كل تيتا بتدخل تغيرررررررر منك وتقول مش معنا

غير معرف يقول...

ازيك يالولو واحشانى انا ماما مؤمن انا برن عليكى كتير اكيد مش عارفة رقمى الجديد هنااااااااااك هابقى ارنلك سيفيه اعذرينى انا مشغولة جدا هنا ومفيش نت عايزاكى تضيفى الايميل ده عندك علشان الاولانى نسيت الباص ورد بتاعتهsemsema454@yahoo.comوهابقى اكلمك منه يلا سلام لا اله الا الله

غير معرف يقول...

انا محبتش ازعلك وكتبتلك تعليقين فى نفس اليوم علشان مش ضامنة ممكن ادخل تانى امتى كلكم وحشتونى مش هوصيكى على مؤمن اسالى عليه ووصى اميرة عليه

تيته اياد يقول...

ميس لولو فين صور الحفله انا مشتاقه لرويتها وخصوص صور اياد

ميس الهام يقول...

ماما مؤمن ازيككككككككككك
عامله ايه هناك
متخفيش على مؤمن والله كل يوم بنزل له
اه
هيانمرتك اخرها40
وهضيف الاميل حالا ان شاء الله

ميس الهام يقول...

حاضر والله ياتيتااياد
علشان خاطرك هحملها وانشرها