الثلاثاء، 29 ديسمبر 2009

الاجازه جت

اجازه نصف السنه بداءت من بكره يوم 30/12/2009
يعنى هندخل مرحله بياااااااااااااااااات شتوى طووووووويل شويتين
قصدى كتكيتنا هما اللى هيدخلو اما احنا هندخل بيات  صيفى ومعندناش اجازه 
اه على فكره kg2 اخر يوم لها يوم الخميس ,
Primaryاخر يوم لهم يوم الاتنين 4/12 وهيرجعو تانى يوم 10/12يمتحنو ويرجعو يقعدو وبعدين يرجعو تانى يوم 17و18 تانى يمتحنو يعنى دوخه 

هناك 8 تعليقات:

عفوا أنا أميرة يقول...

دى ايه اللخبطه دى يا ميس لولو، ملقيتش حد علق قلت ادخل اغلس شويه، كركركركر
بهزر بجد وحشتينى، قريتى رسالة رانيا بجد هزتنى جدااا، عقبال ما نتعبلك كل سنه وانتِ طيبه.

عفوا أنا أميرة يقول...

وكل سنه والكتاكيت الصغيرين طيبين

eyaaaaaaaaaaaad يقول...

اميره مين؟؟؟؟؟؟؟؟
اميرهkg1B

eyaaaaaaaaaaaad يقول...

نورتى يا اميره.......

eyaaaaaaaaaaaad يقول...

ازيك يالولو.
كل سنه وانت طيبه وعقبال الاجازه الكبيره...
بس احلى حاجه عجبتنى فى الموضوع ده حاجه واحده(PRIMARY)..ماشاء الله بتتعلمى بسرعه اهو

ميس الهام يقول...

نورتينى والله ياسلمى ياحببتى
وسلامه نظرك ياسلومه مهى المدونه مليانه تعليقات اهيت ده انا مش ملاحقه على قراءتهم

ميس الهام يقول...

ماما اياد ياريت تركزى شويه
اميره دى اللى من مشتقات الاسره المالكه مش اميره بتاعت الكيجى
وكلمه
Primaryدى اقل حاجه عندى انا اساسا لسه متعلمه العربى عن كبر كنت طول عمرى من و انا صغننه بتكلم انجلش

eyaaaaaaaaaaaad يقول...

انت هتقوليلي علي اللغه.ده انا مش بعرف اتكلم معاكي لأنك مش بتعرفي تتكلمي كلمتين علي بعض.عربي طبعا يا ميس لوليتا.عفوا علي الكذب...وده لرفع الروح المعنويه عندها هنبقي احنا والزمن عليها