السبت، 19 ديسمبر 2009

صورتين عموره بعتهم لى


الف شكر ياماما عمر وان شاء الله نردهم لكى فى اى حفله قريبه 
انا والاحمرين مع الاصفريين
دورو بقا على كتكيتنا فى وسط الزحمه دى 
كركر السكر اهوت وسيف وسلوى بيأخدو دش 

اى نعم هما شويه صور صغننين بس والله فرحت بيهم اوى ياعمووووره وقلت لازم انشرهم لوحدهم 
اى نعم  مفيش صور معايا غيرهم بس بردو صممت انى انشرهم لوحدهمممممممم
وياااااااريت يللى بالى بالهم يبعتو الصور اللى اتفقنا عليهم 


هناك 10 تعليقات:

كريم رشدي يقول...

يعني ايه مش معاكي صور غيرهم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ كده حبايبك هيزعلوا منك. و عموما الف شكر لماما عمر لاني لقيت كركر في صورتين.

mo'men يقول...

ازيك يالولو اخبارك ايه؟فينك عاملة ايه وايه اخبار مؤمن ؟فين الصور اللى وعديتنى بيها انا مستنياها بفارغ الصبر

ميس الهام يقول...

لا الحمد لله ياكركر ياسكر المدد جه وبقا معايا صور

ميس الهام يقول...

معلش جداجد ياماما مؤمن اتاخر عليكى
انا خلاص بعتهم مش الاميل
amanakw

mo'men يقول...

لاء مش ده ايميلى انا اميلى اديتهولك قبل كده هكتبهولك تاني semsema454@yahoo.comو amanysaber58@livel.comمستنياكي تبعتيهملي على الايميل معلش انا عارفة اني بتعبك

ميس الهام يقول...

تعبك راحه والله يا ماما مؤمنتى
انا بعتهم على الاميل الصح يارب يعجبوكى ودى اول دفعه وان شاء الله يبقى فى كتير بعدها

eyaaaaaaaaaaaad يقول...

والمدد والصور دى جبتيها منين ان شاء الله.
مفيش شكرا ماما اياد....مفيش فايده

eyaaaaaaaaaaaad يقول...

ازيك يا امانى اخبارك ايه......؟
عامله ايه فى الغربه..
معلش انا عندى مشكله فى النت والبركههه فى.................
بس قريب هيتظبط واكلمك على طول

عمر محمد صلاح يقول...

انتي تأمري والله يا ميس لولو ،، و معلش هما حبة صور صغننين ،، المرة الجاية هزهقك من كتر التصوير ،،و العفو يا ماما كركر،،تحت أمرك...

ميس الهام يقول...

ايوووووووووووون كده ياماما عمر
يلاالاجازه جت شدى حيللك الترم التانى بقا