الثلاثاء، 9 يونيو 2009

حيووووووو ابو الفصاد

كل سنه وانت طيب ياكركر ياسكر

Ilove youuuuuuuuuuuuuuuu

هناك 25 تعليقًا:

ماما ريم يقول...

يعنى ليا كام يوم بدخل على المدونة مش لاقية ولا تعليق واحد يوحد ربنا على العموم ازييييييييييييييييييييييييييييييييك عملة اييييييييييييييييييييييييييييييييية اخببببببببببببببببببببببببببببببببارك اييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييية اصل يظهر فى الاخر ملناش الا بعض يا لولو ولا ايييييييييييييييييييية

ميس الهام يقول...

الحمد لله فى حد هنااااااااااااااااااا
ده انا بقيت بخاف ادخل المونه لوحدى لانها بقت مهجوووره وبتخوب وكئيبه اوى
اووووووووووووووووووووووووى
ازيك ياماما ريم وريم وياسمين عامليين ايه دلوقتى الف سلامه عليهم

gigi يقول...

كل سنه وانت طيب ياكركررررررررررررر ياسكرررررررررررررررررررررررر

وعقبال 1000000000000000 سنه يارب كده واشوفك في الكلية ومدوخ البنات وراك

gigi يقول...

ازيك ياماما ريم ازيك ياميس اللوللو
وحشتوني والله اوي
معلش انا كان الجهاز بتاعي كان بايظ فمكنتش بعرف ادخل واكلمكم واطمن عليكم
ولكن حان وقت العودة

ميس الهام يقول...

جيجىىىىىىىىىىىىىىىىىى وحشتينى والله
هوا فى ايه اليوم اللى اروح فيه المدرسه ميكونش اليوم بتاعك
هيا بقت ايامك ايه بالضبط ولا انتى واخذه اجاااااازه ونايمه فى الخط



ولا ياجيجى مش مسموح لكركر السكر يجرى البنات وراه هوا قال لى انا هلبس البدله وهتلبسى انتى عروسه مللللللللليش دعوه

gigi يقول...

يالولو خلاص انا بقيت اروح كل يوم من اول الاسبوع ده يعني في اي وقت هتيجي فيه هتلاقيني

gigi يقول...

البسي زي ماتلبسي وهو برضه هيفضل كركر السكرررررررر والبنات هتجري وراه ومش هتسيبه في حاله وهتلاقي مكالمات غريبه جيالك من البنات بيهددوكي علشان تيعدي عنه

ميس الهام يقول...

وانا بقالى يوميين اظبك الموبيل علشان اروح المدرسه اقوم الاقى الساعه 2
بس بجد مش متشجعه خالص شكل دفعه البيبى كلاس الجديده مختللللللللفه عن كتكيتنا خالص

ميس الهام يقول...

مهما لو قلتى ياجيجى انا لكركر وكركر ليا

كريم رشدي يقول...

i love you sooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo much.

ماما ريم يقول...

ازيك يا مس الهام الحمد للة ريم و ياسمين بقو احسن بس مابنروحش حمام السباحة دلوقتى خالص بامر الدكتور اخبار المدرسة اية لسة محدش كلمنى خالص

ميس الهام يقول...

شايفه ياجيجى كركر السكر كتبلى ايه
انا فرحانه اوووووووووووووووووووووو
وووووووووووووووووووووووووووووووووو
ووووووووووووووووووووووووووووووووووو
ووووووووووووووووووووووووووووووووووو
وووووووووووووووووووووووووووووووو
ووووووووووووووووووووووووووووو
ووووووووووووووووووووووووووووووووو
وووووووووووووووووووووووووووووو
ووووووووووووووووووووووووووووووووو
وووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
وووووووووى
ياكركر ياسكر

ميس الهام يقول...

ماما ريم حمد لله على سلامه الانستين بتوعنا
ومتسمعيش كلام الدكتور ونزليهم يعيشو حياتهم فى البسين
والمدرسه كويسه وبتسلم عليكى وهيا بتقول لكى انها بتشوف الكتاكيت الجداد الاول (احنا نعتبر من القدااااااام )وبعدين هتتصل بيكى

للأسف متطفلة يقول...

ما شاء الله
فكرة المدونة جميييييييييييييييييله
بجد عجبتني
ربنا معاكوا

ياااااااااه
أنا متطفلة قوي
بس مش مشكلة
برضو المدونه جمييييلة
و فيها فكره جديده في التعليييييييم

ماما ريم يقول...

ازيك ياجيجى اية اخبار الحزب انتو بتقفلو فى الصيف ولا اية كدة هنفرح الاعادى انا شايفة لولو هادية وكدة ماينفعش وفين ماما فارس و ماما اياددى دعوة لعودة نشاط الحزب من تانى وهمتك معايا يا جيجى

gigi يقول...

ازيك ياماما رييييييييم وحشاني وعايزه اشوفك بقا في المدرسة لما نتصل بيكي ان شاء الله طبعا انتي اكيد هتكوني كارهه تشوفيني علشان هاخد منك المصاريف بس انا بعمل نفسي مش واخده بالي
ومتقلقيش الحزب زي ماهو بس هو في حالة وضع خطط جديده لاستقبال السنة الدراسية الجديدة ان شاء الله يللا حاوليي تعمليلنا كام خطه كده زي بتاعتنا في البرازيل

ميس الهام يقول...

نورررررررررررتينا بزيارتك
يا( انسه للأسف متطفله)والف شكر على رأيك فى المدونه
ولايهمك شرفينا علطول بزيارتك

بس على فكره اسمك جميل اوى مين اللى سمهولك

ميس الهام يقول...

ماما ريم روحى نامى انتى كمان
النوم حلو جدا فى الاجازه سيبك من الحزب
انامش عارفه ايه اللى حصل كل يوم احمل كام صوره من الموضوع الجديد الاقى نفسى بنام وانا بكتب
يااااااااااارب بقا يكمل الموضوع ده قريب قبل العيد

ميس الهام يقول...

جيجى انتى فعلا بتهرجى
انا رحت انهرده ولقيت الفمليا كلها هناك ماعدا انتى
فعلا اول مره اعرف انى محظوظه كده

وبعدين بزمتك ده متش يرضى ربنا
انا اساسا مرديتش اتفرج عليه لسببين الاول. كتكيتنا مش موجودين زى متش مصر وزمبيا
تانيا .مكنتش عارفه ان فى متش غير بعده بيوم

ميس الهام يقول...

ماما ريم اظن انتى عمرك مهتفكرى انك تعوزى تشوفى جيجى بعد انهرده

ماما ريم يقول...

على فكرةيامس الهام انا علشان خاطر ياسمين و ريم نفسى اشوف جيجى جدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااوعلى فكرة يا جيجى عندى خطة هايلةتعجبك قوى و اكيد هتعجب لولو كمان

gigi يقول...

ماانتي ياامنحوسه هانم بتنشني
يعني انا جيت الاسبوع كللللللللللللله ماعدا اليوم اللي انتي رحتي فيه
مش عارفه اعمل فيكي ايييه واكيد طبعا عارفه الكلمه اللي انا عايزه اقولهالك اولها ( ب )

gigi يقول...

انتي تشرفيني يامماما ريييييييييييييييم في اي وقت من غير مصاريف ولا حاجه وخلاص انا اصلا هدخلكم free من غير حاجه خالص ده discount بس لااعضاء الحززززززززززززب

ميس الهام يقول...

بسم الله ماشاء الله المدونه بقت للخطط والافكار (فيين المواضيع الجديده طبعا الكلام ده بقولو لنفسى )
ربنااا يعينك ياماما ريم انتى جيجى

ميس الهام يقول...

جيجى ايه اللى انتى بتقوليه ده الكلمه اساسا من اربع حروف وانتى قلتى حرف
جيجىىى اسكتى علشان خطرى وانا عارفه انى فعلا (ب)