الثلاثاء، 30 يونيو 2009

بدى ماااااااااى


عبد الله ومحمد وحشونى اوى ونفســـــــــــــى اشوفهم
ها الوحيدين اللى مشفتهمش من أخر يوم فى الدراسه حتى مجوش الحفله
لأنهم سافرو قبلها بيومين لبلدهم الاردن وإن شاء الله لسٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍــــــــه هيجو بعد العيد
هيقعدو هناك كتير اووووووووووووى
والمشكله انى مش عارفه نمرتهم وللأسف مامتهم كتبت لى الاميل بتاعها وضاع منى
وانا كتبت لها لينك المدونه وياااااارب ميكونش هوا كمان ضاع .... يارب تكون بتدخل المدونه وتبعتلى الاميل تانى
وحشنى أوى لهجتهم وهما بيقولو بيدى مااااااااااااااااى (عايز ميه ) ويفضلو يكرروها ورا بعض
أكنهم فى مظاهره لحد مانضطر نرمى كل اللى فى إيدينا ونجيب لهم بسررررعه .....الماااااااااااى
بيحسسونى انهم فى صحراء وهيحصل لهم حاجه لو مجبناش الزمزميه فى ثانيه
وكل يوم كنا نقول انا وأمولكا عايزين نبقى نشيل الصور اللى على الإدراج بتاعتهم ونحطها على إدراج تانيه لان الدرجين الوحدين بتوعهم اللى بينفتحو بصعوبه فعلشان كده دايما بدهم ماااااى
وأساسى كل يوم لازم فطيره الزعتربزيت الزيتون اللى بيموتو فيها
فى الدفعه الجديده أربع تؤائم بس للأسف مش بيقولو بدى ماااااااااااااى
ومن ضمن الاسباب اللى خلتنى أدمن قناه طيور الجنه هما
وكمان كان معايا تسجيل لهم على الmp3 كنت بسمعه إتمسح غصب عنى
ياااااااااااااااااااااااااااااااااااااارب أشوفهم قريب

هناك 16 تعليقًا:

gigi يقول...

والله وانا كمان وحشوني جدا جدا وبالذات محمد لما كان بيدافع عن هند وعني لما كانوا الكتاكيت بيضربونا كتاكيت ايه بقا قصدي الوحوش
يللا بقا ارجعولنا ب 100000000 سلامه

gigi يقول...

ياماما اياااااااااااااااااااد
كده تفرحي فينا الاعادي وتخليهم بس يفتكروا انهم مسكوا عليا غلطة ويذلوني

انا فتحت المكتب انهارده لقيت وصل اياد على المكتب فهمت انك نستيه امبارح واخدتي واحد بس اللي هو بتاع النشاط علشان انا قاطعه الاتنين بايدي بس اعذرينى دى غلطتى
بس اعمل ايه بقا انشغلت بزياره لولو ليا فى المكتب
لانها نادرا مابتشرفنا بالزياره دى مش عارفه ليه
على العموم الوصل هيكون معايا وكل يوم الساعه خامسه هتلاقيبى واقفه فى الشارع
مستنياكى جايز القدر يخليكى تعدى على الشارع اللى بقف فيه

gigi يقول...

طبعاااااااا الهاااااااانم لولووووووو
غيرت نص الكلام الاخير بتاعي وبدلته بكلام من خيالها المريض تصدقي انتي بتصعبي عليا فعلا
انا بقا هكتب الكلام تاني وهفضل اكتبه لان اللي عارفني عارف كويس اوي اني لايمكن اقول الكلام اللي انتي كاتباه ده ياسيكو :

ياماما اياااااااااااااااااااد
كده تفرحي فينا الاعادي وتخليهم بس يفتكروا انهم مسكوا عليا غلطة ويذلوني

انا فتحت المكتب انهارده لقيت وصل اياد على المكتب فهمت انك نستيه امبارح واخدتي واحد بس اللي هو بتاع النشاط علشان انا قاطعه الاتنين بايدي

كلامي بقا :
بس طبعا ياماما اياد دي مش غلطتك ولا غلطتي دي غلطة القدر اللي خلى معانا واحده في المكتب واقفه جنبك ساعه ماكنت بكتب الايصالات ( طبقي الاسم اللي قلتلك عليه وانتي هتفهمي قصدي )

طول عمر الناس بتيجي وتدفع عااااااادي وتاخد الايصالات عمر ماحصل كده يللا هنقول ايه مجبر اخاك لابطل

ميس الهام يقول...

انا ياجيجى انا اعمل كده انتى ليه بتتهمينى انى بغير الكلام
فعلا مش هقدر اقول غير حسبى الله ونعم الوكـــــــــــيل
ورغم كل ده مش هقدر ازعل منك وهاجى اقبلك انا كمان الساعه خمسه فى الشارع مع ماما اياد علشان نأخذ الوصل

ميس الهام يقول...

جيجى يعنى ايه الكلمه اللى انتى كتباها دى
مجبر اخاك لابطل ؟؟؟
بطل فى لعبه ايه بالضبط

gigi يقول...

هقول ايه بس يابنتي صعب اووووي يكاد يكون استحاله على اللي زيك فهم الحاجات دي والكلام الكبير ده
بس دي غلطتي انا اللي مااخدتش بالي انك هتقري الكلام ده وانا عارفه ان الفهم بيضر بصحتك وبيحسسك انك وحيده معلش انا اسفه يالولو مش هكررالغلطة الشنيعه دي تاني

امولكا يقول...

1111111111111111111111111111

امولكا يقول...

بجديا لولو وحشووووووووووووووووونى جدا جدااااااااااااااااااااااااااا وكنت متأثره بيهم جدا لدرجة انهم بعد ما خدوا الاجازه كنت بروح البيت اقول بددددددى ماااااااااااى اناكمان بدعى يارب اشوفهم قريب ويرجعولنا بألف سلامه

ميس الهام يقول...

يااارب يا امولكا يارب
ومش عبد الله ومحمد بس هما اللى سافرو ده الكلاس كله ساااااااااااااافر هوا والماما بتاعتهم
والمدونه بقت بتنششششششششششششش
لو ان معايا لسه صور بس مش هنشرها الا لما يرجعو للمدونه تانى زى زماااااااااان

ماما ريم يقول...

وحشتونى جدا جداااااااااااااااا بس انا زعلانة منك يا لولو دة انا هبقى زبون دايم يعنى دلعينى شوية دورى عندك كدة على شوية صور لريم علشان يبقى عندى حماس للمدونة

eyaaaaaaaaaaaad يقول...

يا جى جى انا قصدت اسيب الوصل علشان اشوفك تانى ودى مش غلطتك هو فى حد بيشوف شغله زيك يا جى جى.والمدرسه كلها ملهاش لزمه من غيرك.
اما الكلمه بتاعتك دى صح مليون فى الميه................انا صدقت خلاص عن تجربه
لا وانا من خيبتى اديتها اسم تحطه فى البيبى كلاس اكيد الولد ده مش هيتعلم خالص.

eyaaaaaaaaaaaad يقول...

يا امولكاااااااااااااااااااا
حاولى تغيرى صحبتك علشان تنجحى بسرعه وتوصلى للدكتوراه

eyaaaaaaaaaaaad يقول...

معلش يا لولو لازم بعد طول الفتره دى لازم احيى مجموعتى مع ان من كتر الار مفضلش غير جى جى فين ايام ماما فارس وفين ماما ريم.
بس عموما زى بعضه شكرا من تحت الضرس

ميس الهام يقول...

انا الايام دى معزله من البييييييييييييت وان شاء الله لما ارجع هفضلكو وانشر الصور اللى عندىىىىىى كلها وترجع المدونه لعزها تانى ان شاء الله
وارد براحتى على اعضاء الحزب المبجل بالاحترام
انتظررررررررررررونا قريبا باى باى

gigi يقول...

وحشتوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونييييي

جدا جدا جدا جدا اقسم بالله وحشتوني فعلا وحشتني كل حاجه الماماهات كلهم والكتاكيت والكلاس وميس اللوللو وامل ومروة ومي

يارب بقا اشوفكم فعلا لانكم وحشتوني بجد ويارب تكونوا بتقضوا اجازه كويسه والكتاكيت مبسوطين وكله تمام

ميس الهام يقول...

وانتى كمان والله ياجيجى وبقيت بكره
المينيا علشان طول النهار بتسافرى
فيها
ان شاء الله ان شااااااااااء الله هاجى المدرسه علشان اشوفك بكره بس ياااااااررب اصحى بدرى