السبت، 11 أبريل 2009

اخيرا نقول كل سنه وانتى طيبه ياماما

البنوته دى مش عندنا والله
بس لقيت الصور شويه صغننين قلت اكترهم

فبل الحفله بثلاث اسابيع كنا كل يوم نقول لكتكينا
عايزينكم يوم الحفله تسمعو الكلام وتقولو لماما كل سنه وانتى طيبه وبعدين تدوها الكرت

واوعو حد يقطع التاج والقلب لان احنااا طلع عنينا فيه............. وطبعا !!!!!!


شويه لبسو وشويه لسه بيلبسو وشويه لسه مجوش اساسا





والله شكلهم عسل بسم الله ماشاء الله


ميس امل مع الكتاكيت )على فكره عايزه اقول انى بحب ميس امل اووووووووى
ربنا يخلينى لكى( يا امولكاعلى راىء على حسين )



نور وفارس ومحمد شكلهم كان سهران يومين وراء بعض وعايزين ينامو
وعلى عثمان ماشاء الله بجد دمه سكر
كنا بنقول لهم كل واحد يجى بلبس المدرسه
قال لى مينفعش بابا اشترى القميص خلاص وهلبس زى عمرو قلت له مينفعش ياعلى
قال خلاص بابا مصمم وقال كلمه

وبيقولها وهوا بيعمل
بأيده انى اسكت ابطل كلام وطبعا سكت هوا انا اقدر اتكلم بعد تصميم بابا

بنعمل line علشان نطلع الحفله
عبد الله وريم واقفه مديانا ظهرها طبعا لها حق مش ماما معملتش اللى اتفقنا عليه ماشى ياماما لما اشوفك
وحمد حموده هيعطس يرحمكم الله يامحمد والكابتن سيف بيقلع التاج لانه بيقول خانقنى بعتبار انى ملبسهوله على مناخيره


كركر وفارس اللى اتبقو فى line



بنراجع معاهم المراجعه النهائيه اللى قلناه طول الثلاث اسابيع


وجت اللحظه .......................
فى كتاكيت ميس امل ادتهم الكرت يدوه لماما (الكابتن مؤمن )
قعد يقول ده بتاعى مش بتاع ماما وطمع فيه وخذه
وفى كتاكيت ادناهم الكروت لقيتها على الارض وفى الاخر احنا اللى ادناه لماما وقلنالها ابنك باعت لكى ده


للاسف دى الصوره الوحيده لكلاس البنانا وماما اياد كمان هيا اللى مصوراها
يوسف ومحمود وزهره شباب المدرسه بس الغلط مش عليا الغلط على
ماما وبابا انا قلت مليون مره ابعتو الصور صح؟؟؟؟



وهما قاعدين معانا
كانو بس مستغربين المكان بس بعد ما اتعودو وياريتهم ما اتعودو
جرونا وراهم المدرسه كلها وكل ما نمسك واحد التانى يجرى



على وأحمد صاحبنا اللى بيظهر زى القمر مره كل شهر



على حمبوزه وكركر السكر بعد ما الحفله خلصت طلعو على المسرح
واشتغلومع نفسم رقص كان شكلهم عسل اوى



فرصه اخيره علشان خاطر كتكيتنا بسسسسسسسسسسسس
لو بعتو صور تانيه هنشرها وامرى اللى الله
الف الف الف الف الف شكر ياماما كركر السكر انك صورتى كتكينا وبعتى الصور
وبعد الفحص اثبت علميا ان ماما اياد بعتتلى شويه صور حلووووين ورغم كل اللى مبنا هقول لكى شكرااااا

هناك 14 تعليقًا:

gigi يقول...

انا كنت قايله اني مش هعلق تاني
بس بصراحه شكل الكتاكيت عسل اوووووي ماشاء الله وهما بس اللي يستحقوا اني اعلقلهم حرام مالهومش ذنب
ربنا يحمي كل كتكوت لمامته يارب وعقبال الحفله الجاية ان شاء الله

ميس الهام يقول...

زى القطط تأكل وتنكر
ياجيجى ده لسه الشكولاته اللى مصلحاكى بيها لسه طعمها فى الMouth
ماشى ياجيجى لما اشوفك بكره

gigi يقول...

اولا علشان تعرفي بس انك بياعة كلام وmouth على الفاضي لو تراجعي تعليقاتك يا (ميس) انتي قلتي هصالحك وهعزمك على حاجه ساقعه هاااااااا
مش شيكولاته
ياريت تبقي قد الكلام اللي بتقوليه والا ماتقوليهوش خالص
انا ماكنتش ناويه اسيحلك وافضحك قدام الناس بس انتي اللي فتحتي الموضوع وبيعجبني فيكي انك بتتكلمي بقلب جامد اوي وانتي بتنزلي على مافيش اصلا

gigi يقول...

وفي حاجه كمان نسيت اقولها في التعليق الاول اني برضه هعلق بس علشان خاطر اصدقائي الانتيخ في الحزب ماما اياد وماما فارس

ميس الهام يقول...

ياخساره النص جنيه بتاع الشكلاته
يلا استعوضه عند ربنا



جيجى فاكره اللى انتى وهند ادتهولى يوم الخميس مش روحت البيت ملقتهوش اكيد بصين لى فيه

FARES يقول...

لازم طبعا تعلقي يا احلى Gigi
المدونة ميبقلهاش طعم من غيرك
وبعدين يا لولو هانم ينفع تعزمي Gigi
على شيكولاة 50.قرش وفرحانة قوي
انت بخيلة ولا ايه

FARES يقول...

متزعليش يا لولو انا بحب انا كف فيكي
ده انت بجد ومس امل بجد بتعملوا مجهود جبار مع الولاد
وماشاء الله عليكم مبتكرين انا مش عارفة
الكتاكيت هيعملوا ايه السنة الجاية انا
اعتقد انهم ممكن يسيبوا الclass بتاعهم
ويدخلوا عندكم

FARES يقول...

بجد انا شايفة ان من المنطقي ان انتم تتطلعوا بكتاكيتكم لحد k.g2وبعدين تنزلوا للدفعة الجديدة بتاعة الbaby class تطلعوهم وبعدين تنزلوا وهكذا
على فكرة الحال كدة في مدارس كتير ومدارس كويسة والله عشان كدة نفسي ادارة المدرسة
توافق على الاقتراح ده بجد مش هيندموا
اوحتى يجربوا

FARES يقول...

بجد والله مس لولو فعلا عندهاامكانيات مش لازم تبقى موجودة في المتخصص
اصل انتم مشفتوش الكتاكيت في اول السنة كانوا عاملين ايه؟

FARES يقول...

قصدي انها ممكن متبقاش موجودة في المتخصص
فممكن نفكر في الموضوع شوية
مممكن تبقى فكرة حلوة
مش كل متخصص بيبقى excellent
لكن كل محب للمجال ممكن يبقى افضل من المتخصص
كذلك مس امل طبعا

ميس الهام يقول...

ماما فارس كل الكلام الجامد ده عشان أعزمك على شكولاته انتى كمان زى جيجى
لايااااااااااااااااااااحببتى بعينك
دى غلطه غلطها ومش هكررها تانى

l love you

FARES يقول...

على فكرة يالولو انا عاوزة اعرف المثل اللي ينطبق علي انا وماما ايااااااااد
عشان انا جاهلة امثال

FARES يقول...

رسالة لماما باسل
sorryخالص انا يوم الحفلة معرفتش اتكلم معاك خالص اصل الولاد كانوا معايا ومكنتش مجمعة خالص حاسة اني كنت رخمة
بس متعوضة

gigi يقول...

ربنا يخليكي ليا يااااااااارب ياماما فارس على الكلام الحلو ده ودايما كده واقفين جنبي ورافعين راسي انتي وماما اياد قدام الاعداء
وهنبقا نشوف اقتراحك ده ياماما فارس ان شاء اللله بجد