الجمعة، 17 أبريل 2009

المواعيد الجديده

مواعيد التوقيت الصيفى
من الساعه 9 صباااااااحا (سامع ياحمبوزو انت وفارس وكركر السكر )
الى الساعه 12,30
kge1.2
من الساعه 9صباحا الى الساعه 1 ظهرا

ابتداْمن يوم الثلاثاء الموافق 21/4ان شاء الله

هناك 3 تعليقات:

غير معرف يقول...

11111111111111111111111111111

غير معرف يقول...

مساء الخير مس الهام انا ماما ريم انا وعدتك انى هكتب تعليق و انا بوفى بوعدى انا عايزة اشكرك على الصور بتاعت ريم و ياسمين و اطمن على الغسيل بالمرة

ميس الهام يقول...

حقيقى اللى انا شيفاه ده
ولا العمليه خلتنى اشوف حاجات مبتحصلش

اشهد ان لا اله الا الله واشهد ان محمد رسول الله
سبحااااااان الله المعجزه اتحققت
ماااااااااااااااما ريم الحمد لله شفت اليوم اللى وفيتى بوعدك فيه قبل ما اموت


واحب اطمنك على الغسيل خاالص
الحمد لله الميزه الوحيده للعمليه اللى عملتها ان مفيش طلوع البلكونه للنشيرررر
ومفروض ان مفيش القعاد قدام الكمبيوتر والله لو ماما شفتنى ممكن تكسر الكمبيوتر عليا
بس مقدرتش اقاوم الرد على تعليقك اللى جه بعد الهنا بسنه