الاثنين، 20 أبريل 2009

يااااااااااااااااااااااااااااااااا بناناااااااااااااااااااااااااااا

فى ماما وماما وماما ......... زعلانين منى خالص والصراحه لهم حق
علشان انا مقصره كتير فى صور كلاس البنانا
بس بجد انما الاعمال بالنيات وانا نيتى انى اصورهم قريب كتيرررررررررررر
بس المشكله ان احنا بنكون معسكرين فى كلاس الابل
اقول ياميس امولكا ؟؟؟
.
.
.
.
.
هقول وخلاص منتى عارفه انى مبيتبلش فى mouthبتاعى فوله

اصل لما حد فينا يخرج من الكلاس بنحسبها لبعض بالدقيقه
يعنى لو امولكا طلعت تقلب التليفزيون يبقى انا اللى اطلع اصور الشيتات
ولو طلعت اشرب يبقى امولكا بقدره قادر عطشت هيا كمان
ولو ..... يبقى..... وهكذااااااااااااااااااااااااااا
فالموضوع بيبقى محسوب بالثانيه
بس ان شاء الله هفسح امولكا عشر دقائق فى المدرسه
ولما يجى عليا الدور هخرج اصور البنانا



مش عارفه ليه بقاللى كام يوم حاسه انى رغايه وبكلم نفسى على المدونه
عارفيين لولا انى بعرف انكم بتدخلو المدونه ولولا قلبى الطيب كنت هجيت من زمااااااان
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

هناك 10 تعليقات:

ranoma يقول...

ياميس لولو دا اضطهاد لكلاس البنانا ازاي ميتصوروش يوم عيد الأم زي كلاس الابل احنا لازم نعمل مظاهرة واعتصام بس عموما كان مجهود جبار لترويض الأسود ربنا يعينكو وكانت حفلة جميلة

14 أبريل, 2009 02:11 ص

ميس الهام يقول...

ماما رنيم انتى فيييييييين
انا لقيت التعليق ده مستخبى فى موضوع كتبته من زمان لولا انى كنت بأخذ لفه على المدونه مكنتش شفته خالص
مااااما رنيم ابقى اكتبى التعليق فى المواضيع الجديده علشان تفرحينى


وادينى اهوت بينت نوايايا وارجعى فى رأيك وبلاش مظاهرات واعتصامات وابعدى عن السياسه المدونات لها ودان

gigi يقول...

111111111111111

gigi يقول...

انا حبيت بس اغيظك
وعموما لو عايزه تفسحي امولكا ابقي ابعتيهالنا فوق شويه وانا اروقهالك او قوليلها جيجي عايزاكي في موضوع وهي هتيجي جري
وصحيح بقا بلااااش تحيز وراعي ضميرك شويتين وصوري كلاس البنانا

eyaaaaaaaaaaaad يقول...

وعملتى فيلم وخشوا علقوا على المدونه وانتو فين وغرمتى مكالمة موبايل ..........
ليه يعنى هعلق اقول ايه بس مش هزعلك حتى علشان الخمسين قرش
حلو التعليق ده11111111111111111111

gigi يقول...

ههههههههههههههههههههههههههههههههه
حلوة ياماما اياد عسل
هي فعلا بتطلع تطلع وتنزل على ولا حاجه
بس فعلا ده احسن تعليق
11111111111111

eyaaaaaaaaaaaad يقول...

ربنا يخليكى يا gigi معلش هنستحمل السنه خلاص قربت تخلص مش مشكله نقضيها 11111111111111 .
بس معلش اعذرينى بس هقول الف سلامه عليكى يا لولو ان شا الله القطه.
بس هو انت عندك ايه بالضبط ممكن تعرفينا؟

امولكا يقول...

ياسلام ياست لولو متخلنيش اتكلم واقول انك بتروحى تتفسحى وكل مايجى الدور عليه تقولى المنهج حيتأخر على العموم انا قلبى طيب وحسامحها علشان بجد وحشتنى اووووووووووووووووووووى 11111111111

امولكا يقول...

الف سلام عليكى ياميس لولو وكتاكيتنا كلهم بيسلموا عليكىوبيقوللك وحشتينا اووووووى

gigi يقول...

لا لازم ياماما ايد نسلم عليها برضه خلينا نعمل باصلنا
100000000000000 سلامه يالولو ومتفرحيش بقا اننا كلنا بنسأل عليكي وتعمليها كل شويه ترجعلنا بالف سلامه يالولو يارب