الاثنين، 6 أبريل 2009

sorry

حقك عليا ياماما مؤمن وماما شيرين معلش بس والله غصب عنى ومكنش قصدى

(وعسي ان تكرهوا شيئا وهو خير لكم وعسي ان تحبوا شيئا وهو شر لكم)

خلاص نقول صافى يالبن وان شااااااااء الله تيجو بكره الحفله



هناك 22 تعليقًا:

FARES يقول...

فارس يفتتح
الحفلة كانت رائعة وفوق الرائعة
بجد الكتاكيت كانوا ماشاء الله جمال جدا
مهما الواحد اتكلم مش هيقدر يعبر
بجد فيه مجهود جبار مبذول

FARES يقول...

وطبعا الbaby class
الابتكاروالشياكة في الكروت والتاج والقلب بجد ولا كلمة
بابتكاركم فرضتم الbaby classعلى الساحة
كان نفسي اشوفك يا ماما اياااااااد
قالو لي انك سالت علي بس انا ملقتكيش

ميس الهام يقول...

ربنا يفتح نفسك ياماما فاااارس زى منتى فاتحه نفسنا على الحيااااااه كده وطبعا كنتى منوره المدرسه وسما ومازن
بس تقولى ان مازن هوا التوئم لفارس مش سما
بس انتى اختفيتى فتره وقعدت ادور عليكى علشان ماما اياد كانت عايزه تقابللك
بزمتك كنتى مختفيه بمزاجك صح ؟؟؟؟ فهماكى

eyaaaaaaaaaaaad يقول...

فعلا بجد الحفله كانت لذيذه جدا انا مكنتش متوقعه المجهود ده.
والاطفال كانوا زى السكر والحركات بتاعة الbaby class كانت ظريفه جدا
فعلا كلهم عملوا مجهود رائع.
كفايه انهم عرفوا يسيطروا على الاولاد.

eyaaaaaaaaaaaad يقول...

وانت يا ماما نانسى رحتى فين انا رايحه الحفله علشانك انت و جى جى شفت جى جى وشفت الطرحه بتاعتك الحمد لله.

eyaaaaaaaaaaaad يقول...

يا لووووووووووووولوووووووووووووووووو
فين مفاجأة الحفلة؟؟؟؟؟؟؟؟؟ظ

GIGI يقول...

الحمد لله الحفله عدت بسلام وكانت حلوة اوي ماشاء الله والكتاكيت كانوا قمررر وعسل خالص ربنا يحميهم
وكمان اتبسطت اكتر اني شفت ماما اياد بس انا عايزه اعتزرلك والله اني مارغيتش معاكي كتيييييييييييير لان انا كنت ماشيه ومستعجله بالاضافه الى اني مكنتش طايقه ناس معينه كده كنتي واقفه معاهم طبعا هما عارفين نفسهم بس بجد لازم تتعوض ان شاء الله لاني مبحسش اني عرفت اتكلم معاكم

gigi يقول...

وانتي ياماما فاااااارس كنتي فين كان نفسي اوي اسلم عليكي وطبعا بلغت ميس الهام وميس امل انهم لما يشوفوكم ينادوني والحقيقه هما كانوا عسل اوي معايا وكل اللي قلتلهم عليه عملوه وانا مبسووطه منهم اوي وكمان عرفت ان بيسو جيه ومسلمتش عليه وبرضه كنت منبهه عليهم والحمد لله عرفت غلاوتي عندهم
علشان كده ياميس الهام ومفيش لولو ولا اي حاجه ده انتي هتشوفي معامله من هنا ورايح
ده اخر تعليق هكتبهولك في مدونتك دي وانتي عارفه السبب وبلاش الحجج اللي انتي قلتيها دي علشان مش هقتنع بيها ده غير غلطاتك الكتيييييييير اللي انا قلتها دلوقتي انتي وميس امل

gigi يقول...

معلش في حاجه كمان نسيت اقولها
انا دلوقتي ياميس الهام عملت التصويت وصوت على (اني مش طايقه الميس اساسا )

Mo'men يقول...

إزيك يالولو ................

eyaaaaaaaaaaaad يقول...

شطوره يا جى جى استمرى مش بقول ماليش بركه غيرك انت وماما نانسى.
بس فى عتاب صغير؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
انت لسه فاكره تصوتى فى الخانه دى دلوقتى دى حاجه مش عايزه تردد.

Mo'men يقول...

عايزة أقولك إن الحفلة كانت غاية فى الجمال وبصراحة المدرسات قاموا بدور ومجهود كبير جدا علشان يسيطروا ويضبطوا الأطاقيت بالشكل ده ويارب يباركلكم على قد تعبكم مع أولادنا ويجعل تعبكم ده فى ميزان حسناتكم طبعا مؤمن ماصدق إنى جيت علشان يورينى التاج والقلب بعدين قالى خلاص هديهم لمس لولو تقريبا كنتى موصياه إنه يوريهملى ويديهوملك على طول هههههههه.......بغيظك بس طبعا كانت إبتكارات رائعة منكم ويارب تفضلى إنتى ومس أمل كده معانا لأن مؤمن متعلق بيكم جدا جدا وكله كوم بقى والكارت ده كوم مس أمل إديته لمؤمن وقالتله إديه لماما وهو طلع فيها وقالها ده بتاعى أنا مش بتاع ماما تقريبا برده إنتم موصينهم يجيبوهالكم بكرة علشان حفلة السنة الجاية هههههههههه.........بغيظك برده وإنتى فاهمة ليه كفاية موقف يوم الإتنين ده لولا سيطرتى على الموقف كان زمانى فى خبر كااااااااااااااااااااان ماعلينا الحمدلله عدى بسلام وإنقشعت الغيامة ههههههههه وياريت تبعتيلى اللى قولتلك عليه على الإيميل زى ماإتفقنا وبلاش تكسلى زى كل مرة عندك الإيميلات اللى إديتهالك ولا ضاعوا هقتلك لو ضاعوا يلا باى تصبحى على خير بقى كفاية عليكى كده النهاردة الصبح حفلة وبالليل تعليق لا ده كتير هههههههه

ميس الهام يقول...

هو ايه اللى بيحصل لى ده كل ما اصالح حد يزعل حد تانى
بجد انا طلعت وحشه اووووووووى
جيجى ياحببتى والله انا دورت عليكى ملقتكيش خالص واسألى هند هتقووووووول لكى وكمان الدنيا كانت زحمه اوى وكل ما اعوز اروح فى حته الاقى القدر ودانى حته تانيه
جيجى انا بتكلم بجد متزعليش وانا عارفه انك زعلانه اوى علشان الموضوع اللى انا معملتوش
بس متعووووووووووضه انا بقول وانا بكامل قوايا العقليه هعزمك بكره على حاجه ساقعه
قولى لى بقا يالولو وبلاش الهام دى
خلاااااااااااااااااص بقااااااا

ميس الهام يقول...

جيجى ولا يهمك ياحببتى مش انتى لوحدك اللى مصوته على( زهقان من الميس )
انا كمان لسه مصوته على زهقان من الميس
دى اساسا ميس لاتطاق ايه ده

ميس الهام يقول...

ماما اياد ياحببتى يانور عينى ياغاليه
بطلى تووووووووووووليع بقااااااااا

ميس الهام يقول...

ماما مؤمن الحمد لله صفحت عنى
عقباااااااال الباقى يااااااااااااارب والله انا اول ماشفتكم انبسطت اوى وقلت دى بركه دعاااااااااائى
بس انتى طلعتى جادعه اهوت
والله مؤمن ده عسل مسك فى الكارت وأخذه
والحمد لله ان الحفله عجبتكم وكان نفسى انفذ طلب مؤمن بس ان شاء الله الحفله الجايه هوا اللى هيقول المقدمه
اما بالنسبه لتأخيرى فعااااااااااااااايزه اقول لكى اصبرى معلش شويه صغيرين خالص

كريم رشدي يقول...

الحفلة راااااااااااااااااااااااااااائعة و كل الاطفال كانو يجننو حتى كتاكيت الbaby class فرضو وجودهم بزيهم الجميل واحلى كرت قدموه لماما.

ميس الهام يقول...

عارفه ياماما كركر
كركر السكر عمل تحول رهيب عندنا فى البيت
كنت الاول اول ما احكى عن اى كتكوت اخواتى يسدو ودانهم
دلوقتى بعد ما امنيه اتكلمت مع كركر السكر بقت هيا اللى بتتكلم وانا اللى بقول لها اسكتى لانى بقيت بغيرر منها على كركر

ميس الهام يقول...

والف الف شكرررر على الصور اللى انتى مصورها رائعه بجد


وعقبال الباقى لما يبعت صور كتكوته وبسرررررررعه

Mo'men يقول...

يالولو إنت باعتالى شيتات عنده ونسيتى شيتات كنت كاتبهالك زى ت تفاحة وج جمل ارحمينى بقى لأحسن أزعل منك تانى على فكرة أنا ضيفتك عندى على الهوت ميل وأكيد هتوصلك إضافة منى إبقى إقبليها

ميس الهام يقول...

*تزعلى ايه ياماما مؤمن ده انا لما صدقت
ده انا اجيب لكى مؤمن راكب جمل حقيقى وشجره تفاح بحالها مش شيتات



نوررررررررررررتى الاميل

Mo'men يقول...

إزيك يالولو حمد الله على سلامتك وبعد الشر عليكى من الحول,شوفتى بقى مؤمن عرف بس إنك تعبانة زعل جدا وإتأثر لدرجة إنه تعب هو كمان وعلى فكرة مؤمن زعلان منك جدا علشان مس لولو مش بتسأل علياوأنا تعبان وباخد حقن كل يوم كل يوم وبيعيط كل يوم لما مس منى بتاعت الباص بتيجى ويقولى عايز أروح المدرسة والله أنا هأقعد على المرتبة ومش هأعمل شقاوة,أنا بس عايزة أعرف يالولو أخدتوا إيه الأسبوع ده علشان أذاكرله علشان الأمتحان يلا بقى كفاية عليكى كده وافتكرى إبعتيلى اللى قولتى عليه على الإيميل وبطلى كسل بقى يلا سلام