الثلاثاء، 5 مايو 2009

quickly بلييييييييييييييز

ماما كركر السكر
ماما مؤمن
ماما مصطفى

ماما فارس
ماما على حمبوزو




ممكن تبعتولى الامانه اللى عندكم بس ياريت بسرعه مش زى يوم الحفله
الاميل تانى elhame_1987@hotmail.com
وبجد بجد اللى هيبعت اول واحد هيبقى له هديه هتعجبه اوى
(شحن هوائى بخمسه جنيه بحااااااااااااااالهم )

هناك 4 تعليقات:

ماما ريم يقول...

انا زعلانة علشان لسة ما نزلتيش الصور بتاعت ريم وبعدين انا بعتلك صور قبل كدة فين الشحن بتاعى

ميس الهام يقول...

ايه ده ايه ده ايه ده

ماما ريم غلى اخر يوم فى السنه بداءت
تعلق تانى مره
الله اكبرررررررررررررر
وبعدين ياماما ريم انتى اكتر واحده عارفه انا منشرتش الصور ليه؟
علشان ورايا نشير ولوازمه بحق وحقيقى
والحمد لله الحمد لله ان فكره الشحن دى جت متاخر بعد ما بعتى الصور


وان شاء الله قريب هخلص النشير اللى عندى وهنشر الصور
بس بالقطاعى علشان تفضلو فاكرينى طول الاجازه

gigi يقول...

انا بس عايزه اسلللللم على ماما كركر السكررررررر قبل ماانقطع عن المدونه الفاشله دي
علشان انا شفت كركر ومامته انهارده في النادي وفرحتي بكركر وهو بينادي عليا نسيتني اسلم على ماما كويس
فسوري ياماما كركر والله معلش متعوضه ان شاء الله ابقا ارغي معاكي المره الجاية باذن الله
وكركر ياسكرررررررررررررر انا بموت فيك والله وعايزه اشوفك

ميس الهام يقول...

مدونه فاشله (كنت همسحها لانها مش داخله مزاجى برده )
بس هبقى المره دى ديمقراطيه
وبعدين انتى ايه حكايتك انتى وهند كل شويه تقبلو حد من كتكيتنا ليه
اول مره اعرف ان الدنيا بتضحك لكم كده وحظكم حلو