الأحد، 10 مايو 2009

النووووووووووووووووووووووم

بما ان احنا نايمين من فتره انا نايمه وانتم نايمين والمدونه بقت تجيب الملل والتعليقات بتنش
فقلت اجيب موضوع ينيمنا كمان وكمان

فى يوم برده كتكيتنا طلعو المكتبه علشان كان فى غياب كتير
وطبعا كااااااان بيبقى مستحيل لو الكلاس كله طلع فى وقت واحد

ميس امولكا بتحكى لكتكيتنا حكايه ميشو فى القفص

عمرى عمرى مشفت كتكيتنا مركزيين اوى كده محمد سمير ومصطفى فى حاله تأمل
اما محمد امين فى حاله تنويم مغناطيسى
وسيف مستنى يعرف نهايه القصه

بس الحمد لله النهايه سعيده
سيف ومؤمن والله ضحكتهم تجيب التفائل


مصطفى (اللى ضحك علينا وقال انا جاى النادى يوم الخميس ومجاش)
محمد حموده وحشتنى اوى يااااااااااااه لو يرجع يوم واحد من شقاوتك


من ضمن اهداف القراءه انها بتساعد الطفل على النوم
والحمد لله الهدف بداء يتحقق
على عثمان بيتاوب وسيف بيدعك فى عينه وكركر السكر سكت الحمد لله (يوميها كل ما نبداء كلمه من القصه
يقول ارفعولى الكرسى لحد ما خلا صحابنا كلهم يعوزو هما كمان يرفعو الكراسى )

ريم بتاكل فى المكتبه الحمد لله ميس يسرا مشفتهاش
لو ان احلى ساندوتش كنت بأكله وانا صغيره كان سندوتش حصه المكتبه
لحد ما الميس زهقت منى خالص وفى يوم جابت اخرها وطلعت وقفلت عليا بالمفتاح كانت فكرانى هعيط باعتبار انى طفله وهخاف لو قعدت لوحدى
دخلت بعد ربع ساعه لقتنى ماسكه تلات قصص وبقول لها انا عايزه استعير دول فى البيت
مش فاكره بالضبط ايه اللى حصلها بعد كده بس انا سمعت انها استقالت لانها جالها الضغط
الصفوف الاماميه مركزه (محمد وهجورتى وريم )
اما محمد امين فبيصحى على عثمان لانه خلاص نااااام
كركر السكر بيتمطع

تصبحو على خيرررررررررررررر


فقلنا ننزل فى الكلاس ننام برحتنا على المرتبه وسبنا المكتبه فاضيه
و لحد دلوقتى فااااااااااااااااااااااااااااااضيه

هناك 17 تعليقًا:

ماما ريم يقول...

على فكرة انا مشفتش الميعاد الغرامى بتاع يوم الخميس عير النهاردة بس ممكن ناخد واحد تانى ونقبلك فى النادى يا جميل اى وقت انت تختارة النادى جنب البيت عندنا

ماما ريم يقول...

شفتى مافيش حد بقى بيعلق غيرى انشرى باقى الصور بدل ما اقاطع المدونة انا كمان

ميس الهام يقول...

كنت بحسب ان زمن المعجزات خلاص انتهى
ماما ريم بقت زبونه عندناااااااااااا
(اقصد الزبونه الوحيده )
وشفتى غيبتى عن المدونه يومين فاتك فيهم ميعادنا الغرامى
بس ان شاء الله يوم الخميس الجاى ميعادنا التانى الا لو جد فى المستجد جديد

وانا اساسا عارفه انكم ساكنين جنب النادى لان جيجى قالت لى انها شافت الرويتر بتاعنا بتركب العربيه قريب من النادى

ميس الهام يقول...

اما بالنسبه لباقى الصور فنسى الايام دى خالص
انا خلاص نفسى قفلت ومش عارفه هتفتح تانى امتى

ماما ريم يقول...

طيب لحد ما نفسك تتفتح تانى انا بعلن مقاطعت المدونة لحد الصور ماتنزل

FARES يقول...

انا وفيت بوعدي وبعتلك كل الصور اللي عندي وشكلي كدة بالرغم من التاخير الا اني انا اللي بعتلك الامانة الاول وانت عارفة ايه الوعد ها ها؟! انا سمعت انك مكلمنجية الكلام ده صح ولا ايه؟!!!!!!!!!
ادينا عملنا اللي عليناوالباقي على....................؟!

FARES يقول...

مال مدونتك فضيت ليه يا مس لولو؟
بس ماما ريم منوراها

FARES يقول...

فاضلك 7صور بعدين بقى لحسن زهقت

Mo'men يقول...

إزيك يالولو أدينى أهوا دخلت أكتب تعليق علشان ماتقوليش أن المدونة بتنش أخباركم إيه؟طبعا المدرسة مظلمة من غير الكتاكيت صح؟سلميلى على مس أمولكا قوى قوى

ماما ريم يقول...

دة نورك يا ماما فارس علشان خاطرك انت بس هدخل على المدونة تانى وخدة بالك يا مس الهام

ميس الهام يقول...

جربتى بقا ياماما ريم الاحساس اللى انا بقالى خمس تشهر مجرباه
قررتى تقاطعى المدونه علشان اتاخرت فى نشر الصورر شويه
امال انا عمل ايه اقاطع ولا احذف المدونه من على النت خالص علشان استريح وتستريحو منى
ياجماعه انا تعبت من كتر الزوار اللى بيعلقو على المدونه نفسى استريح شوووووووووويه
كل ما افتح النت الاقى عشر خمستاشر تعليق زياده

ميس الهام يقول...

ماما فارس ابقى قبلينى لو بعت لكى بنصف جنيه رصيد حتى ....
انتى بعتى الصور على اميل البيبى كلاس صح ؟؟؟
مش قلت قبل كده انى نسيت الباسورد بتاعه
ياماما فارس ابعتيه على اميلى elhame_1987@hotmail.com

ميس الهام يقول...

ان شاء الله سيتم اعلان اسم المحظوظه الفائزه بالخمسه جنيه قريبا جدا

ميس الهام يقول...

ماما مؤمن اه منتى جملتينى مره وانا جملتك مره
فاكره الغزاله ............

اشوفك ان شاء الله فى الكورس انهرده
وطبعا زمانك مش مصدقه نفسك انك هتشوفينى فى الاسبوع مرتين

FARES يقول...

انافعلا بعته على الاميل التاني معلش بقى
لو مكنش كدة كان زماني فزت بجائزة مس لولو العظيمة
بس مش مهم ماما علي حمبوزه واناواحد المهم ان الصور اتبعتت وخلاص
بس بقى على مافضى تاني
يا ريت تحاولي تفتكري الpass word
ولا هساومك شوية؟
ممكن تغرمي مرتين مرة لي ومرة لماما علي حمبوزه

FARES يقول...

عارفة ليه يا مس لولو
عشان فعلا انا اول واحدة بعت الصور بس على الاميل اللي ذاكرتك ماسعفتكيش انك تفتكري الpass wordبتاعته
وماما علي اول واحدة بعتت الصور على الاميل الصح
وانتبقى ارتكبت غلطتين
الاسولى لم نسيت الpass word؟!
والثانية لم وعدت

FARES يقول...

اعتقد ان حبايبك كتير يا لولو وهيوافقوني على فكرتي
لاحظي ان انت اللي وعدت
ووعد الحر دين عليه