الخميس، 7 مايو 2009

خلاص كتكيتى قعدو فى البيت

حقيقى انا كنت مش متخيله انى هبقى زعلانه اوى كده
لما روحت البيت حسيت ان ده اسوء يوم من اول ما اشتغلت فى المدرسه
احساس وحش اوى ان الواحد يفضل قاعد مع الكتكيت كل يوم لمده خمس شهوراو اكثر
والاخر ... الاجازه تيجى
انا مش بحب اللون الاحمر ونفسى كتكيتى يفضلو لابسين الاصفرعلطول
ونفضل فى كلاس الابل
بجد هيوحشونى اوى بشقاوتهم وكلامهم اللى زى العسل
ربنا يبارك لكم فيهم يارب ويارب مينسونا ابدا ابدا ابقى سلمولى عليهم كتير
لحد اما نشوفهم ان شاء الله يوم حفله التخرج 24/5
وكركر السكر اول واحد مستعد للحفله

هناك 9 تعليقات:

gigi يقول...

طبعا بنقابلهم علشان احنا نيتنا صافيه وبنحب الناس كلها هااااااا
وبالغيظة فيكي كركر كان سكرررررررررر فعلا وهو بيناديني في النادي وماشي اليط كده وحاطط ايده في جيبه عسسسسسسسسل ماشاء الله ربنا يبارك فيه يارب

gigi يقول...

عايزه اشوفك ياكركر تاني في النادي زي ماشفتك يوم الخميس

ماما ريم يقول...

نداء الى طنط ماما مس الهام لو سمحتى يا ماما مس الهام بلاش شغل البيت ساعة ما الهام تيجى تنزل صور ريم بالذات علشان تبطل حجج

ميس الهام يقول...

كركر السكر مترحش النادى غير الساعه 7 الصبح او اتنين بليل علشان نضمن ان مفيش حد يقابلك

ميس الهام يقول...

ماما ريم ايوه كده انا خليت ماما تشوف تعليقك والحمد لله الظاهر جاب نتيجه وقالت لى كفايه شغل البيت وقومى اطبخيلنا انهرده

ماما ريم يقول...

يعنى هو انا خلصت من شغل البيت طلع الطبيخ نداء رقم 2 الى طنط ماما مس الهام سيبى الهام تنشر الصور وبعد كدة خليها تعمل شغل البيت كلة لوحدها

ميس الهام يقول...

ليه كده ياماما ريم
النداء جه متأخر اوى ده انا طلع عينى فى الطبيخ بس الحمد لله اكيد ماما ندمت انها خلتنى اطبخ


فعلشان كده اطمنى خالص انا بحمل الصور الجديده خلاص وربنا يستر وميطلعليش شغلانه تانيه

كريم رشدي يقول...

وحشتيني قوي يا ميس الهام و ميس امل وميس جيجي وميس هند و نفسي اشوفكم كلكم علطول.

ميس الهام يقول...

وانت والله ياكركر ياسكر
والله مش هتصدق انا زعلانه اد ايه لاول مره اكره الاجازه وانا فى المدرسه كان نفسى اخذ الاجازه وانا فى الكليه كان نفسى اخذ الاجازه لكن لما بقيت ميس نفسى منخدتش الاجازه