الثلاثاء، 19 مايو 2009

حفله تخرجنا

ان شاء الله مستنينكو يوم الاحد 24/5 الساعه 11صباحااااا
علشان كتكيتنا نجحو الحمد لله وهيتخرجو من البيبى كلاس
وعلى فكره هنلبس روب التخررررج علشان يبقى تخرج رسمى

هناك 18 تعليقًا:

ماما ريم يقول...
أزال أحد مشرفي المدونة هذا التعليق.
gigi يقول...
أزال أحد مشرفي المدونة هذا التعليق.
gigi يقول...
أزال أحد مشرفي المدونة هذا التعليق.
gigi يقول...
أزال أحد مشرفي المدونة هذا التعليق.
ماما ريم يقول...

لا ياماما اياد انتى وماما فارس وجيجى حرام تعملو الحزب ده على ميس لولو اللى مفيش زيها اتنين
وانا مش موافقاكم خالص وعمرى مهكون عضوه معاكم

gigi يقول...

عندك حق ياماما ريم فعلا لولو متستحقش اللى عملناه فيها
انا اسفه يالولو وسامحينى على لقب هتلر اللى ظلمتك وقولته عليكى
ده انا اللى هتلر وانتى الخير والبركه

eyaaaaaaaaaaaad يقول...

اول مره فى حياتى اندم على حاجه عملتها اوى كده
يااااااااارب سامحنى
ياااااارب اغفر لى ويارب لولو تسامحنى على اللى قولته عليها من اول حكايه السندوتشات اللى قلت انها بتكلها لحد ماعملنا حزب التوليع


بعلنها وانا بكامل قوايا العقليه
الحزززززززززززب انحل وانتهى خلاص

FARES يقول...

ياااااه اخيرا عرفتو غلطكم فى حق لولو
انا من زمان كان نفسى اعتذر لها رسمى على اللى عملناه فيها بس كان الشيطان شاطر وبيوسوسلنا
بس الحمد لله توبنا خلاص
وانا بالنيابه عن اعضاء الحزب (اللى كان موجود سابقا )
احنا اسفين يالولو وعمرنا مهنكتب عليكى اى حرف فى حقك تانى واللى تقولى عليه هنعمله علطول اى حكم تحكميه علينا بس سامحينا

ميس الهام يقول...

ياااااااااه اخيرا اعتذرتو ليا خلاص
سمحتكو بس اوعو تعملو كده تانى
وعلشان قلبى الحنين هحكم على كل واحده فيكم تبعت لى شحن هوائى بعشره جنيه


عرفيين رقمى ولا ابعتهلكم ؟؟؟؟؟؟

ماما ريم الاصلية مش المزورة يقول...

يا اعضاء حزب التوليع اسمعو واعو مس الهام اللى هى هتلر افندى عملة ناصحة و مسحت كل التعليقات وكتبت تعليقات على مزجها على لسان كل وحدة فينا منها لنفسهااحنا لازم نعمل مدونة تانية زى ما قلت قبل كدة لحسن الدنيا دى معدش فيها امان خلاص

ميس الهام يقول...

ماما ريم انا مش فهماكى خالص انتى بتقولى كلام وبترجعى تقولى ان فى تزوير ومسح لتعليقات وكتابه تعليقات
انا لا اسمح انكم تتهمونى بكلام ليس له اى اساس من الصحه
المدونه ديموقراطيه وهتفضل طول عمرها ديموقراطيه

gigi يقول...

اااااااااااااااخ يامزووووووووووووووووووووووووووووورة
ياللي عايزه توقعي الحزب في بعضه
بعيييييييييييييينك
ده انتي مريضة نفسيا والله عايزه تسمعي اي حد بيعتزرلك وخلاص
اخسسسسسسسس
انا مش عارفه مربية اجيال ايه وبتاع ايه انتي بابتعلميييييييييييهم ايه بالظبط

ياجماعه بامانه بقا خافوا على اولادكم

FARES يقول...

لولولولي......................
الزغروتة الحلوة علشان الكلام الحلو
وعلشان هتلر طلع كمان مزور

FARES يقول...

متفيشة يا لولو من الصبح

بس لو الواحد مش مركز انك ابيض واسود

واحنا ملونين وحلوين

كنت افتكرت انك مسكت زلة على اعضاء الحزب

وكنت امنت ان انا شيزوفرينك

FARES يقول...

بس الحمد لله اعضاء الحزب لسه بخير

ونحن نرحب باعضائنا الجدد

واولهم الشجاعة ماما ريم

لكن لسة ماما حمبوزه ماعلنتش عضويتها

للحزب على امل وفاء هتلر بوعده

متعرفش اللي فيها؟!

FARES يقول...

لولو هتيجي يوم الحفلة وشنتطها

مقفولة بقفل وهتقول اصل نسيت المفتاح

وللاسف معنديش جيوب اشيل فيها

فلوس يعني حتى هترفض تديك حقك ناشف

نامل ان تخيبي ظننا يا لولو

ويا ريت تكسفينا وتطلعينا كدابين

وظالمينك!

ميس الهام يقول...

انا الصراحه مش فاهمه الطبيعه البشريه ضعيفه ومهتزه كده ليه !!
انتم كتبتو كلام كويس فى حقى وتأسفتوولى
ليه غيرتوه تانى وبتقولو انه مزور وملون وابيض واسود متنكروش الخير الوحيد اللى عملتوه فى حياتكم
بس انا بقول انكم تحت تهديد خلاكم تغيرو كلامكم تانى فعلشان كده هعزركم ومش هأخذ على كلامكم

eyaaaaaaaaaaaad يقول...

تزوييييييييييييييييييييييييييييييير


وصلت بيكى الجرأه؟؟؟؟؟؟؟؟

ده انا هرفع عليكى قضية سب علنى.
لانى مش ممكن افكر اعمل كده الا فى حالتين
متخدرة او عقلى ضرب وده يعتبر سب وقذف

يا ماما ريم وماما فارس شوفولنا محامى نرفعه على مربية الجيل.
وممكن القضية تكبر وتبقى على المدرسه.
او جى جى تتدخل وتنبه مدير المدرسه يرفدها ويريحنا.
ها يا جى جى؟؟؟؟؟؟؟فين الاداره؟