الاثنين، 18 مايو 2009

مبرررررررررررروك للفائزه

الف الف الف مبروك للفائزه معانا فى مسابقه مين اللى بعت الصور الاول
بالجائزه الكبرى شحن هوائى ب (5جنيه..خمس جنيهات مصريه )

انا مش عارفه ايه اللى خلانى اتسرع واحدد الجائزه بالقيمه الكبيره دى
بس نقول ايه طيش شباب ودفعت تمنه غالى اوى


عايزين نسأل الفائزه هتكلم مين بالشحن ده ؟؟؟؟؟؟
وهتتكلم تقول ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

وكان شعورها ايه لما عرفت انها الفائزه ؟؟؟؟؟؟
ودلوقتىىىىىىىىىىىىىىىىىىى هنقول اسم سعيده الحظ اللى الدنيا ضحكت لها
ماما مى (ماما على حسين والشهره حمبوزو )
لو ان نفسيتى الايام دى تعبانه اوى اوى اوى منه بس نعمل ايه الحق حق والمسامح كريم

هناك 33 تعليقًا:

ماما ريم يقول...

على فكرة بقى دة ظلم انا اول واحدة بعت صور ولا انا بعت فى ابو بلاش واضحك عليا انا مش هسكت دى كوووووووووووووسةانا هصعد الموقف لاعلى مستويات البيبى كلاس

ميس الهام يقول...

ياريت وبسررررررررررعه ياماما ريم صعدى الموقف لفوووووووووق قوى
وانتى حره وخلى ياسمين قاعده جنبك السنه دى كمان
وصور ايه اللى بعتيها دى
الصور دى قبل المسابقه مش بعد المسابقه
ولا اعترف باى صوره تانيه غير يوم العيد ميلاد )

gigi يقول...

هتلر لو قاعده دلوقتي ضيفي انتي الايميل ده titooo_92@hotmail.com

gigi يقول...

حتى موبايلك مقفووووووول والنت عمال بفصل وحالتك حاله (انا مش عايزه اتهور واقول الاسم التاني اللي انا طلعته عليكي )لانه فعلااااا ينطبق عليكي

ali hussein يقول...

يعنى منبناش غير الحسد و خلاص و محدش شاف منك حاجة هو على بيعمل كدة من شوية ماهو حاسس ان مامته اضحك عليها
بس انا مش هاسكت يوم الاحد هاخد منك حقى ناشف

ميس الهام يقول...

جيجى الله يخليكى كفايه الاسم الاول اوعىىىىىىىى تقولى الاسم التانى
لانى فعلا بداءت اصدق انه بينطبق عليا فعلا
بس والله كل اللى حصل من يوم الامتحان والتاكسى والنت صدفه

ميس الهام يقول...

ايه بتقولى ايه ياماما على الخمسه جنيه موصلتش لكى يانهااااااااااااااار ابيض
ياخساره ياخساره هغرم تانى

ولا استنى كده هفتكر ......
اه انا صحيح منزلتش اساسا اشحن
كويس انى افتكرت هنزل علطووووول بكره بس ابقى رنى عليا لما يوصلو اخليكى تبعتيلى رسائل بيهم
قولى لعلى هحاول انسى اللى حصل بس لازم يوم الحفله نرجع لايام زمان حبايب ومينساش الحب اللى كان مبينا

eyaaaaaaaaaaaad يقول...

خمسه جنيه بحالهم ؟؟؟
معلش يا ماماعلى اللى هو مش حمبوزو خالص علشان حرام ده هو زى السكر.هى الخمسه جنيه انت اللى هتدفعيهم علشان ميس لولو بتاخد بس لكن ساعة الدفع الشنطه مش بترضى تتفتح اساسا.

ماما ريم يقول...

على فكرة انت بتعملينى وحش قوووووووووووووووىىىىىىىىىىىىىى وانا مصرة على موقفى وانا مابتهددش بس يعنى لو هتصلحينى انا ممكن اتنازل

eyaaaaaaaaaaaad يقول...

يا ماما ريم انا عايزه اعرفك الشروط الاساسيه للمدونه.


1_تطنيش الميس
2_تعامليها وحش
3_اوعى تقولى كلام كويس عن المدونه
4_رقم اربعه دى اهم واحده تنضمى ليا انا و جى جى وماما فارس وانت تكسبى

وخلى كارت الشحن المرهه دى على حزب التوليع وبعععشره مش بخمسه

eyaaaaaaaaaaaad يقول...

انت فين يا جى جى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وبعدين انا متلهفه جدا اعرف الاسم الجديد.
بس تكون حاجه اجمد من هتلر.
بس ربنننا يكون فى عونك كتاكيتنا اترحموا لكن انت عندك العرض مستمر.

eyaaaaaaaaaaaad يقول...

الهههام تعليقك انت بقى
1111111111111111111111111

gigi يقول...

ماما ايااااااااااااااد وحشتيني جدااااااااااااااا والله

معلش اصل انا كنت باخد اجازه شويه من المدونه دي علشان اتخنقت من صحبتها
بس ولا يهمك نحن قادمون

اما حكاية الاسم التاني ده فانا انا ناوية ان شاء الله اقوله علناااااا في الحفلة باذن الله اوعي ماتجيش

gigi يقول...

اما بالنسبة لماما ريم فااحنا طبعا نتشرف بوجودها معانا في الحزب

وهنبعتلك ان شاء الله كارت عضويه وابليكيشن تمليه علشان نوثقك عندنا

وطبعا مش عايزه اقولك انتي غلطانه قد اييييييييييه علشان تصدقيواحده زي هتلر
بس معلش كلنا مرينا بنفس الخدعه في الاول
احنا معملناش الحزب من شويه

gigi يقول...

ماما اياااااد احب اسجل اعجابي الشديييييييييد بنشاطك في الحزب وانا بفكر جديا نعملك تكريم في الحفلة انتي وماما فارس اينعم هي بقالها فتره كبيرة مش بتدخل لكن الحزب بتاعنا من اهم اهدافه انه مبينساش الناس الاصيله اللي وقفت معاه وساندته من الاول
مش زي نااااااااااااس

FARES يقول...

طبعا قبل اي كلام لازم اسلم على اعواني واصدقائي في الحزب
على فكرة انا كنت لسة في المدونة من كام يوم بس في الموضوع اللي فات
ولو ماما اياااااااااد وGIGI دخلتم
اكيد هيبقى فيه موضوع جديد لحزب التوليع

FARES يقول...

بس بجد وحشتوني وكنت بزعل قوي لم بدخل ومش بلاقيكم
بس طبعا المدونة كانت منورة بماما ريم

FARES يقول...

والف حمدالله على سلامة بابا اياااااد
مس لولو قالت لي
وللاسف كنا في نفس الوضع وتقريباكنا في نفس التوقيت
خايفة لهتلر يكون دعى علينا

FARES يقول...

بصي بقى يا ماما اياااااااااد
وGIGI
اظاهر ان كل اصحاب الامانة
بعتوا الصور بس محدش عارف مين اللي بعت الاول؟!

السر عند مس لولو

انا عن نفسي ماماعلي بعتت قبلي
وماما كريم رشدي:
برضه بعتت الصور
وبم انه واضح جدا انها منظمة جدا
فاكيد انها بعتتها من زمان وممكن تكون بعتتها الاول
بس غلطت غلطتي وبعتتها على الاميل القديم.

FARES يقول...

اذن
نتيجة لم سبق
مين المسؤل عن اللخبطة دي
زي م انتم ملاحظين
هتتتتتتتتتتتتتتتتلر طبعا
لحد منعرف الاسم الجديد
اذن حتما ولابد
لازم تتحمل نتيجة غلطها
وده طبعا بانهاتدفع المكافاة لكل من بعتلها الصور

FARES يقول...

واشك ان مس لولو نسيت الpass word

عشان تهرب من دفع المكافاة طبغا

ده حتى لم اعترفت ان ماما علي اللي مش

حمبوزه انها اول واحدة

طنشتها .............

وماما ريم كمان معلقتش على كلامها اصلا

عشان كده

نداء هام لماما علي وماما ريم:

الاسراع بالانضمام الى حزب التوليع

FARES يقول...

دايما كدة في اخر كل ترم

يبقى ختامه مسك.............

FARES يقول...

خلي بالك يا ماما علي

شنطة مس لولو هتعلق قفل يوم الاحد

اوهتنساها في البيت

و هتلبس حاجة مفهاش جيوب

FARES يقول...

كفاية كدة بقى

اختفي تاني بقى واشوف ماما ايااااااااد

و GIGIوالاعضاء الجدد للحزب هيعملوا ايه

طبعا اناسايبه الحزب في ايد امينة لحين

الظهور..........

FARES يقول...

كفاية كدة بقى

اختفي تاني بقى واشوف ماما ايااااااااد

و GIGIوالاعضاء الجدد للحزب هيعملوا ايه

طبعا اناسايبه الحزب في ايد امينة لحين

الظهور..........

FARES يقول...

sorry الجهاز علق بس كويس لزوم الحماس

حتى الجهاز مش عاجبه اسلوب هتلر؟!

ميس الهام يقول...

مبرررررررررروك ياماما ريم انضمامك للحزب والله فرحتلك اوى على الشرف العظيم ده
وحقيقى ونعمااصدقاءك الجدد هيخلوكى مش محتاجه لاى حاجه فى الدنيا
واهو كويس لقيتى حد يقعد بياسمين السنه دى
بس ريم وفارس واياد صعبانين عليا اوى
كان نفسى انشر صورهم فى الموضوع الجديد اللى بكتبه بس للاسف جه فيرس على الكمبيوتر مسح صورهم التلاته
يااااااااااااااااااخساره قدر الله ماشاء فعل

ميس الهام يقول...

جيجى ده اللى اتفقنا عليه !!!!!!
وبعدين مجتيش انهرده ليه ده انا ايدى اتعورت مليون تعويره من دبابيس الدباسه اللى عملنا بيها شهادات التخرج
والممدرسه كانت مليااااانه مدرسات سواء اللى كان يومهم واللى مكنش يومهم الا انتى ياكسوله

eyaaaaaaaaaaaad يقول...

ماما ريييييييييييييم ولا يهمك.
ايه يعنى شوية صور صوريها كام صوره حلوه وانا هعملها مدونه باسمها اول صف على البحر مش درجة ثالثة.

eyaaaaaaaaaaaad يقول...

ماما فارس انت بيهمك الكلام ده.

طبعا حزب التوليع يا جبل ما يهزك ريح(على راى المثل).







0

eyaaaaaaaaaaaad يقول...

جى جى اشكريلى الدبابيس.

gigi يقول...

يارب يكتررررررررررررر من دبابيسنا ويخليهالنا دلوقتي بس عرفت فاية الدبابيس ايه

gigi يقول...

ياماما فارس من غير مبررات انتي عارفه ان حوار الصور ده كالعاده اشتغاله من هتلر انتي مش محتاجه لمبررات
ودي غلطتك انك صدقتيها
بس علشان انا عارفه انك انتي قلبك طيب وابيض علشان كده هي عرفت تأثر عليكم وتبخ السموم في وجه الحق
ولكن هيهاااااااات الحزب هنا صاحيلها وقاعدلها وكل لما هتظلم حد بعون الله هنقدر نجيبله حقه
وسمعونا زغروته حلوة بقا علشان الكلام الكبير ده