الخميس، 28 مايو 2009

اجازتى خلصت الحمد لله

لما كتكيتنا يكبرو ممكن ينسو اسماء بعض صح!!!!! ,
تخيلو مثلا لو ابن واحد من كتكيتنا عايز يروح يكشف عند دكتور مشهور
وكان الحجزلازم قبلها بشهر,,, وطلع الدكتور المشهور ده كان واحد من كتكيتنا
فيقول بابا للممرضه قولى للدكتور (صاحبك من كلاسapple عايز يكشف لابنه )فالدكتور بتاعنا يقول لها
دخليه بسرررررررررررررررررعه ..
ولو كان كتكوتنا ضابط ومحفظه واحد من كتكينا ضاعت!!!
صاحبنا الضابط يجبها له من تحت الارض فى ثااااااااااااااااانيه
ولو واحد من كتكينا عايز يبنى الشركه بتاعته فكتكوتنا المهندس يبنيها له بأسمنت مش مضروب
وهكذاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
يعنى من الاخر ان شاء الله كل مشاكل كتكيتنا لما يكبرو تنحل من البيبى كلاس
ولو انا او امولكا عايزين نعمل طقم سنان بدل اللى وقع (حكم السن بقا )عند كتكوتنا دكتور الاسنان يعمله لنا وعليه سنتين وضرس هديه
اشكال كتكيتنا طبعا هتتغير بس الاسماء هتفضل مش هتتغير فعلشان كده ان شاء الله هكتبها علشان الزمن
هكتبها بترتيب الصورررررررررررررررررر
1_شيرين اشرف محمد نوح
2_فاطمه الزهراء محمد البرادعى
3_احمد محمد الحسينى
4_مؤمن احمد صديق
5_على محمد محمد عثمان (لوله)
6_كريم الشامى (كيمو)
7_كريم احمد عبد المنعم عريبى (كوكو)
8_على حسين محمد اسعد المنشاوى (حمبوزو)
9_ريم محمود سيد بهجت
10_محمد محمود امين
11_كريم محمد رشدى العليمى (كركر السكر )
12_مصطفى الشعراوى
13_محمد احمد حموده (دقدق)
14_محمد سمير اسماعيل الجبالى
15_عبد الله سمير اسماعيل الجبالى
16_باسل مصطفى عبد الرحيم دويدار(بيسو)
17_فارس محمد صبحى
18_نور محمد عليوه
19_مصطفى احمد طه طايل
20_سيف عمرو محمد بلتاجى
21_على ابراهيم الجلاد
22_هاجر حموده شحاته
23_عبد الرحمن علاء شعبان
امل محمد فتحى دويدار ****** الهام مجدى فؤاد حجازى



lovely baby

يشهد ربنااااا انا قد ايه حبيتكم وكانت من اجمل ايام حياتى اللى قضتها معاكم
والحمد لله انه خلانى ميس على اجمل اطفال فى الدنيا
وربنا يعينى طول الاجازه لحد أما اشوفهم تانى ان شاء الله

هناك 10 تعليقات:

كريم رشدي يقول...

ربنا ما يحرمناش منك ابدا يا احلى ميس الهام.

ميس الهام يقول...

ولا منك ياكركر السكررررررر يارب
والف مليون سلامه عليك لانت وعمار
انتم هتيجو حفله طيور الجه صح ؟؟؟؟؟
انا حجزت خلاص

امولكا يقول...

الصور جميله جداياميس لولوانت بجد عبقريه وانا كنت مبسوطه انى كنت معاكى وانى كنت مع كتاكيتنا دول ولماشفت الصورحسيت انهم كبروا اوووى وخلاص اتخرجوا من البيبى كلاس وعقبال يارب الجامعه واحنا نكون معاهم

امولكا يقول...

الف سلام عليك يا كركر السكر انت وعمار العسل

ميس الهام يقول...

امووووووووووولكا ايه كلمه (كنت )اللى فى كلامك دى
كنت مبسووطه !!!!!!!
كنت معاكى !!!!!!!!
ايه دلوقتى معمتيش مبسوووووووطه معايا
ماشى يا امولكا لما اشوفك ان شاء الله هنسطك بطريقتى علشان تكوووون فعل مضارع مش ماضى

ميس الهام يقول...

امولكا ان شاء الله عايزين نروح المدرسه يوم الاتنين كفايه قاعده فى البيت بقاااااااااااا

كريم رشدي يقول...

ازيك يا ميس امولكا و متشكرين جدا لسؤلك.....وشكلك مش مبسوطة من الراحة من شقاوة الكتاكيت وعلى فكره هما كمان مش بيبطلو سؤال عليكم.

ماما ريم يقول...

ازيك يا مس لولو انت ومس امولكاوحشتونا اوى بس انشاءالله مع بعض تانى السنة الجايةفى كلاس الapple بس عايزين صور الحفلة ولا هاتى الفلاشة بتاعتك وانا اجيبلك الصور اللى عندى

ميس الهام يقول...

وانتى والله كمان ياماما ريم وفرحت اوى لما شفتك انهرده فى المدرسه وكنت هفرح اوى اوى لو كانت ريم معاكى
بس تلاقيها كانت قاعه مع وفاء صح ؟؟؟؟
مش عارفه لما السنه الجايه ياسمين لما تيجى الكلاس ان شاء الله
وفاء هتقعد مع ميين !!!

ميس الهام يقول...

يااااااااه منا شفتك انهرده وكانت معايا الفلاشه مفتكررررررناش ليه